Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 hei alle sammen, jeg har kjøpt meg meg en brukt teutonia duovogn i dag:) jeg lurer på om det er noen der ute som har eller har hatt en slik vogn og kansje kan fortelle meg hva dere synes om den?
milva76 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jobbet på Fru Lyng da denne årsmodellen og typen ble solgt. Går ut fra at det er en Primus du har kjøpt. Jeg syns vogna er veldig fin og god og trille. Den er litt for tung etter min smak. Bagen er stor, lun og fin, men hadde ikke egnet seg for å bæres opp i 5. etasje her.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 oi 5 etasjer ja! det hørtes litt volsomt ut det... jeg kan nesten trille vogna rett inn så det blir ikke noe problem for min del c",) jeg har bare sett bilde av den på annonsen så jeg er litt nysgjerrig:) jeg fikk den for 1500 og den var veldig pent brukt så jeg synes jo jeg har gjort et kupp c",) tusen takk for at du svarte på inlegget mitt
milva76 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 hvis du kan trille rett inn og slippe å løfte mye på den store bagen, så tror jeg du blir kjempefornøyd. Når kommer babyen? Hvordan så vogna ut på bildet?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Ååååå!!! nå ble jeg letta c",) babyen kommer ikke før i mai men jeg liker å være tidlig ute med ting og tang:) og når jeg kom over denne vognen måtte jeg bare kjøpe den... den er sort og rød, har luft hjul, den kan trilles begge veger... mer en det er jeg ikke sikker på, men syntes den så solid og bra ut så jeg slo til jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå