Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid??eller?hm..... tihi

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt 4 positive graviditetsteser, så er jeg nok helt sikker gravid...eller?jeg føler meg lite gravid da, kanskje viss jeg trykker litt så har jeg en anelse til ømme bryster.....kanskje......!! jeg har vore kvalm,men det er ikke mye og noen dager er jeg ikke kvalm i det hele tatt. Jo foresten jeg har vondt i ryggen, kanskje det er ett lite tegn?

Har dere mange tegn til graviditet?? Jeg skal vell være glad så lenge jeg slipper plagene, men tegn til litt liv hadde vært gøy ;)

Er foresten 6+3 uker på vei nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265071-er-jeg-virkelig-gravidellerhm-tihi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg,

Jeg hadde alle tegnene leeeenge før jeg fant ut at jeg var gravid... Etter vi fant ut at jeg var gravid, har det bare kommet mer og mer ... Kvalmen er faktisk det verste hos meg. Men, det er godt å tenke på at det vil gi seg..Om noen uker! Hihi! Det gjelder å være optimist, ikke sant?

Du må bare nyte det, dersom du ikke har det helt store plagene enda :=)

Lykke til!

klem!

Gratulerer !

Går jo an å dra til legen for å konstantere at du er gravid, men jeg tror nok ikke 4 tester lyver :)

Det er mange som ikke blir kvalm etc før nærmere 3 mnd, så da er du bare heldig.. Er ikke gøy å være så kvalm at man ikke klarer å holde på maten eller noe :)

Lykke til

Hei!

Jeg har det på samme måten, lurer virkelig på om jeg er gravid?? har nesten ingen "symptomer"... og jeg har tatt 3 positive tester, hehe...

så regner med at de ikke lyver ja.. får håpe det iallefall!!:) ( jeg er 5+4 uker på vei..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...