Gå til innhold

Bare til info: kråkebolla_ og afrodrite er samme personen som synes det er festlig å


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

late som h*n er gravid.

 

Kråkebolla skal liksom være i helt i starten og foreløpig bare med en spire i magen, mens Afrodrite har trillinger i magen men vurderer å abortere bort det ene forsteret siden det vil være så slitsomt å gå gravid med tre.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste som vil hindre kråkebolla å få fritt spillerom til sine skittkastings innlegg, er at alle boikotter henne!!!!!!!!!!!! Ved å svare på innlegg som er ment for å provosere oppnår jo bare vedkommende ønsket oppmerksomhet!

Ønsker å være anonym i denne samenhengen for å forhindre å bli utsatt for senere angrep fra afrodite/kråkebolla.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de lagde masse kvalm inne på BliGravid-siden sist kråkebolla var gravid. Tror hun ble utestengt, har iallfall slengt på en _ etter nicket sitt nå. Og Afrodrite har vi heller ikke sett siden kråkebolla var her, plutselig dukker de opp på samme dag..

 

Men gleder meg til fortsettelsen : Når skjer det noe action a, hva skal du gjøre nå kråkebolla? Selvbestemt abort, eller SA/MA eller skal du faktisk late som du bærer fram barnet og fortsetter f**nskapen på DinBaby???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e ønske å bli mor. synast du e frekk. ekje eg som snakka om abort. håpe no spira mi sitt dinna gongen. vart lei mg når eg mista. kvifor så frekk? blei ikkje utestengt. dei hadde ikkje nokon grunn t d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare å søke på nicket ditt det, så finner jeg grunn til det. Du hengte ut navngitte nick sist gang, og var generelt provoserende og ufin mot dem.

Og jeg har lov til å være akkurat så skeptisk jeg vil, dette her er et anonymt diskusjonsforum på internett, du bruker det også akkurat så mye du vil! Syns ikke jeg er frekkere enn du selv har vært.

Og, om du virkelig er gravid, så håper jeg jo selvsagt det går bra for deg. Men jeg trenger ikke å like deg for det, eller tro på det du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ditt valg, jeg får ikke gjort noe med det. Du er jo akkurat i dette øyeblikk i gang på akkurat samme måte som du var sist. Får se hvor lenge det går nå da, vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRÅKEBOLLA OG AFRODRITE er søren meg IKKE gode i hodet sitt. Og de er en av samme person. Få de vekk herfra. Lagde bare kvalm og hengte ut flere personer på Bli gravid siden.

 

SYKE PERSONER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kråka og afro jeg... Ler like godt av dem hver gang.... OG er enda kjekkere med dere som hisser dere opp... tror så gjerne at afro og kråka er gravid jeg... men dere som hisser dere opp.. å lager slike tråder.. ler jeg av...

 

velger å være anonym, hvis ikke kommer vel dere til å hetse meg. la disse styre... ikke bry dere om dem omdere missliker dem... jeg bare ler. er godt med noe underholdning i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i utgangspunktet enig med deg, man skal egentlig ikke stole på en dritt av det som står på disse forumene, man vet jo aldri hvem som sitter og skriver. Men akkurat i dette tilfellet så orker jeg ikke jatte med, det er ikke underholdning når de starter personhetsen sin. Høres ikke ut som om du har fått med deg diskusjonene de var med på på BliGravid før i høst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er litt festlig! Jeg kjeder meg litt på dagene,så kan gjerne kaste meg ut i en liten duell med kråketrollet! Blir overhodet ikke provosert,enkelte ting må man bare riste på hodet av! .-)

 

Om de er gravide eller ikke vites ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg lilii med BIM :) - 08.05.07

 

Det er liksom gått for langt at nå er det ikke noe morsomt lenger.

Barnslig og sykt. De lagde så kvalm inne på Bli gravid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de fikk jeg med meg. Men de har ikke gjort det på lang tid?! Virker jo som du jatter med. Virker sliksynes jeg... Men er no ikke bare dem som har drevet med personlighets innepå BliGravid... Kan nevnte nicket til andre og... (men velger å la vær).... Synes dere/oss, driver med personlig hets nå... sier jo at afro og kråka er samme person... tviler egentlig. hva med gulli da? er hun en av disse og? nei, vettuka.. vil si det er feil å si slikt uansett... kan jo være afro og kråka er venner? som ikke har så mye sosial kompetanse... hvem vet?

 

ler no godt av dem nå... de har ennå ikke drevet med personlighets på en laaang stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg har ikke lest så mange innlegg av kråkebolla og/eller afrodite, så jeg har ikke peiling på hva som er rett og galt. Men hvis dette stemmer, så har den personen som driver på med dette store problemer. Foreslår derfor at vi dropper utskjellingen og heller tilbyr en lyttende side når vedkommende er klar for å snakke. Eller kort og godt ignorere innlegg en antar er tull og kun lagt inn for å skape 'støy'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uprofesjonelle?? Det er vel ingen av oss som er profesjonelle i dette forumet her vel, vi prater bare og prøver å gi hverandre råd og tips underveis.

 

Men helt enkelt spm; er dere samme person eller ikke? Jeg har ikke lest og oppfattet noen innlegg fra deg/dere som har vært støtende, men nå er jeg bare innom engang i blant. Derfor lurer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare meg, og hvem kråkebolla er kan hun svare for seg selv! Jeg er iallefall bare meg og har alltid vært det, og blir veldig lei meg når folk hetser meg uten grunn!

 

Jeg er også bare inne en gang i blant, nesten slik at jeg må bytte nick for å bli godkjent! Men det blir for dumt det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, da stoler jeg på det!

 

Jeg er i hvertfall ikke ute etter å såre noen og håper ingen andre bruker dette forumet til å spre 'eder og galle' eller bare tøys og tull. Er det noen som trenger støtte, så er det nettopp folk som prøver å bli gravid eller som er gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...