Gå til innhold

Vil dere vite hvilket kjønn dere får?

Anbefalte innlegg

Det hadde vært gøy å klare å holde seg til babyen ble født...men jeg tror nok ikke jeg klarer det - er altfor nysgjerrig av natur, he he...Vi visste det forrige gang - og det er jeg glad for - spesielt pappaen fikk et mye mer realistisk forhold til den lille der inne når han kunne si "han" og kalle han med navnet vi hadde bestemt oss for + at det var greit i forhold til innkjøp av klær ol.

Fortsetter under...

Jeg vil vite det!

Vi har navnene klare allerede enten det blir jente eller gutt, og jeg har rett og slett tenkt det samme, at man får et litt mer realistisk syn på det inni magen når man vet hva det skal hete etc..

Dessuten så er det jo kjekt å handle litt i forkant ja :)

Vi vil ikke vite det.

Det går for det samme hva det blir, og de store viktige tingene å ha i hus

(vogn stellebord bilstol osv), pluss bodyer, annet smått og bleier er jo så kjønnsnøytrale at det er ikke noe problem....

Litt spenning vil vi ha til fødselen, også har vi noe å gå og undres over og glede oss til. Klarer ikke forklare hvorfor ser jeg, jeg har bare ikke lyst til å vite det!

Annonse

Foreløpig har jeg litt jentefølelse, men det er jo mest pga av det er endel symptomer som har vært annerledes nå enn sist...men er jo veldig tidlig enda, så den følelsen kan jo endre seg. Har blitt spådd jente da, av hun samme som spådde når jeg ville bli gravid - og det stemte jo;o) Sist gang hadde jeg veldig gutte-følelse, men den kom litt senere - og gutt fikk vi:o) Blir jo selvsagt like glad uansett hva vi får, men det er den nysgjerrigheten da;o)

Har ikkje bestemt oss enno for om vi vil vite det. Eg har eigentleg alltid sett for meg at eg ikkje ville vite det, men no er eg litt meire usikker. Mannen min har lyst til å vite då.

Men akkurat no heller vi litt mot at det skal få bli ei overrasking i juni :)

vi vil vite! klarer ikke å vente... og så er det litt praktisk å vite. samboeren min har veldig lyst på en jente, og jeg har vel blitt litt påvirket av det, hehe! selv om det selvfølgelig ikke spiller noen rolle. men alikevel sier magefølelsen at det blir en gutt!

Vi er enige om å ikke vite på forhånd.er veldig nysgjerrig da,så det spørs om en klarer å holde seg,men skal yte mitt ytterste for å holde meg til planen;)

spiller ingen rolle hvilket kjønn det er-hadde nok ikke tatt sjangsen på å handlet inn så mye rosa/blått uansett om vi fikk vite det.

Annonse

hei, jeg vil vite det. Typen vil nok helst at det skal være en gutt. I begynnelsen synes jeg det var absolutt det samme, men så begynte jeg og tenke på navn. Jeg synes det er så vanskelig å finne et fint guttenavn, mens jentenavn har jeg allerede mange alternativ til. Nesten så jeg synes det hadde vært en lettelse om det var en jente. Ikke det at gleden blir noe mindre om det er en gutt asså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...