Gå til innhold

November: Hvordan har dere det?


hemmeligvemmelig

Anbefalte innlegg

Det er så stille her! Nå er jo november nesten over :) Jeg fødte 11. nov, og her går det ganske greit. Skulle ønske han sov litt mer, vi tar nemlig over hus i dag eller i morgen, og skulle så gjerne pakket litt.. hehe :) Ellers går det mest i amming og bleieskift, herlig.

 

Håper det er bra med alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei...her går det ganske så flott...her spiser vi...steller vi...steller og gråter litt...men veldig lite gråt...

det er så deilig at hun endelig er her...og at hun kan ligge i armene mine å se på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at dere har det bra da :)

Her er det 23 dager siden fødsel og ting går egentlig strålende! Vært litt gråt,men helt vanvitti lite. Gutten vår er så snill og god!

Pappan er borte for tiden. 9dager til han kommer hjem igjen. Er veldig tungt for han å være borte fra oss. Vi savner han også, men er verst for han tror jeg.

Så tar alt her alene. Ganske kjedelig å stå opp pm natten..liker ikke det helt. Men går greit når jeg først kommer meg opp ;)

Syns ikke jeg gjør annet enn å amme og skifte bleier ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Godt det går bra!

 

Prinsen vår har vært litt sint de siste dagene, slitsomt. Pappan er tannlege og må defor være våken på jobb, så jeg må ta hele natten selv; slitsomt det også gitt! Men hvor blir det egentlig av dagene? Jeg rekker da nesten ikke spise, eller jeg glemmer det da. Dårlig plan! Bare amming og bleier her også. Han er så mye våken!

 

Kjøpte hus noen dager før fødsel, så vi driver og flytter i tillegg. Nok å drive med kan man si! Hehe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her går alt bra også! Jeg fødte en stor gutt 26 nov, det er min andre unge. Merker allerede at det er tyngre å være flerbarnsmama ja!

Syns det var litt lite liv her inne ja, men alle novembermammaene er vel veldig opptatt med å amme, skifte bleier og komme inn i rutine osv, det kommer seg vel kanskje etter hvert.

Alle må bare kose seg videre nå i førjulstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Heisann:)

 

Vår lille gutt kom 13 november, snart 7 uker nå( tiden går fort :) )

Her er det amming ,kos og bleier om hverandre, han er velig brelete og nekter å bli liggene for lenge "alene", og da mener jeg etter et halvt minutt er det skriking..hehe ... så det å gå på do er ikke det samme nå lengre.

Jeg er en vandrene zombie for tiden, veldig lite søvn , har merket at hjernen fungerer ikke helt som den skal lengre, hukommelsen er borte , det meste går på autopilot nå om dagene :)

 

Men ellers koser vi oss masse, tenk at vi har laget et så perfekt lite menneske <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Min kom også 13. november!

Jeg får mer søvn nå enn før, han har funnet en fin rytme om natta, mating midnatt, ca 4-5-tida og så i 7-8-tida. Jeg tar midnatt og den i 4-tida og sambo tar morraskiftet, så sover jeg lenge om morran, og sambo hele natta. De dagene han jobber tar jeg alt, men det er periodevis lite eller mye jobb på han, han driver for seg selv og bestemmer selv når han skal jobbe.

 

Marius skriker stort sett bare når han er sulten, men noen ganger er det ingenting som hjelper, så jeg tror han har litt luft i magen. Det hender at han kommer med en kjemperap leeenge etter maten.

 

Han er stor og sterk, bruker str 3 eller 6(!) mnd. Veier over 6 kilo nå :) Min franske svigermor kaller han for "vikingen".

 

Han er så nydelig og skjønn, men det tok meg 3 uker før jeg satte pris på alt dette, før det var det mer "herregud, hva er det jeg har gitt meg ut på.." Nå kan jeg ikke tenke meg å være uten ham!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...