Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Hva ligger hjertelyden på hos bebisene deres? Gutt el jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tokka Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Her ligger den på 150, jordmor tror det blir jente, jeg tror det blir gutt! Har vært et innlegg om det før, og konklusjonen ut fra folks erfaringer, er vel at det ikke er noen god retningslinje for om det blir gutt eller jente!! Ikke noe sikkert tegn iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 De to siste gangen har den vært på 136, begge ganger.. Venter en gutt.. Første gang var den på 144, så tror ikke så mye denne myten... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 150-140 har hjertelyden vært når jeg har vært på kontroll. Og inni magen min skal det være en gutt har jordmor og legen sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Del Skrevet 28. november 2006 ca 150, venter gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Her har det vært full speed hver eneste gang vi har hørt den. Ligger på mellom 150 - 160 og vi venter en liten gutt. Så den myten om at guttene har lav hjerte frekvens er nok død her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Lagt jevnt på 148 hele tiden, men sist var den på 152.. venter jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:) I svingen:) Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 blir skikkeli usikker nå... Ultralyd sa d var jente jeg venter.. Hjertelyden "hennes" har vært på 136-140. Er d slik at gutter har lavere hjertelyd, eller er d bare gammel overtro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ettena=) Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 Vi venter 90% ei jente, hjertelyden har liggi rundt 150.. men i dag var den rundt 140... blei litt usikker da..hehe.. har tatt forlovelsesringen min i hårstrå over magen,den svingte fra side til dide og det betyr visst at det er ei jente=) den som venter får se, vikrigste er at en får et friskt barn hvis en er så heldig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #10 Del Skrevet 29. november 2006 Sant nok. D blir det samme hva det blir slags kjønn, bare den er frisk ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 29. november 2006 #11 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis ringen svinger frem og tilbake, er det gutt... Går den rundt i ring , da er det jente Hihi, måtte bare si ifra...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 29. november 2006 #12 Del Skrevet 29. november 2006 Ultralyd legen vi var hos sa at det med hjertelyden var bare gammel overtro. Hjertelyden er forskjellig etter hva de driver med inne i magen når man måler. De har lav hjertefrekvens når de sover og mye høyere når de er i full aktivitet. Babyen de sov vel sikkert bare når de sjekket hjertelyden hos deg. Alt er jo inviduelt. Hos meg har hjertelyden til babyen vært høy hver gang, mellom 150 og 160. Og vi venter 100% sikkert en gutt =) Så bare slapp av du =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ettena=) Skrevet 30. november 2006 #13 Del Skrevet 30. november 2006 frem og tilbake gutt ja...hm...=) jeg har lest at det er omvendt i et garvidblad hvor det var en repotasje om ei som blei spådd på forskjellige måter, og så leste jeg det på nettet.. men den som venter får se=) spennende blir det ihvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå