Brava Skrevet 28. november 2006 #26 Skrevet 28. november 2006 ha-ha, for noe tull... eller bare lettere hysterisk?? Det går nok bra skal du se!
Nye sprell Skrevet 28. november 2006 #27 Skrevet 28. november 2006 Det var nok tonen som gjorde henne frustrert - ikke at dere var uenige. Det er dessverre ikke så veldig trendy å være hyggelig og imøtekommende her inne for tiden. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #28 Skrevet 28. november 2006 Solgte du kjolen din på finn??? good Damn It!!! Du tok ikke feil da og tok min? "lete lete" "klør-seg-i-hodet" Kan ikke finne min nei.. "Titter bak tv`n" thihihiii..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #29 Skrevet 28. november 2006 La være å svare om dere ikke har noe konstruktive svar å komme med. Har dere virkelig så lite å gjøre???? HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #30 Skrevet 28. november 2006 Det er noe av det verste som kan skje! Du må nok vekke han noen ganger i natt for å sjekke om det er liv i han!
Brava Skrevet 28. november 2006 #31 Skrevet 28. november 2006 Å, er det ikke kødd? Beklager, trodde det var nok et tulleinnlegg! Men du, det går helt fint. Jeg skyller ofte smukken i varmt vann jeg, jeg tar den også i egen munn hvis den faller på bakken og gir den til lillegutt etterpå.. Det har ikke skjedd noe med ham. Så du kan ta det helt med ro! Det var jo dessuten et engangstilfelle.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #32 Skrevet 28. november 2006 Herregud, denne tråden tar jo helt av! HI: tror ikke du skal bekymre deg. Det er jo ikke mye vann(m. eventuelle bakerier) som sitter igjen på smokken når de har skyldt den. Så det tror jeg ikke er noe å tenke på i det hele tatt!!!
Libel Skrevet 28. november 2006 #33 Skrevet 28. november 2006 Katten min sleiket på hånda til lille jenta mi, jeg tenkte jeg skulle vaske henne. Men hun puttet den rett i munnen ;o) Det gikk bra det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå