Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 nå når vi var på helsestasjonen. Tenkte jeg ikke skulle si noe for å virke overhysterisk...men nå angrer jeg. Hva kan skje?
Tiddelidu Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Det kan vel ikke skje noe..? Hva tror du vil skje?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hæ? er det bare jeg som ikke skjønner hva problemet er...?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 det einaste som skjer er at vi kanske får ein ny nattkjoletråd, og det er jammen på tide;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Man skal jo ikke vaske sånne ting i varmtvann, for i varmtvannstanken florerer det med bakterier......er dette noe alle gjør eller? Står jo alle steder at man skal vaske i kaldt pga dette....???
Gjest Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Har ikke lest noe om det, nei. Vasker smokken til guttungen i varmt vann hver gang den går i gulvet og det er liv i'n ennå hvertfall. I varmtvannstanken er det 70-80 grader og det er jammen ikke mange bakterier som overlever det, nei....
2 søte Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 herregud! går det ann! ånei, varmt vann! han blir nok KJEMPE syk nå ja! du skulle levd i en boble du!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 er det absolutt ingen som skjønar ironi her inne?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Nei, jeg leverte inn humoren min når jeg fikk utlevert babyen.... *fnis*
Gjest Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Det er vel fordi det er noen metaller som frigjøres ved bruk av varmt vann. Men skulle tro han overlevde det en gang og to.
Tertitt Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Hva gjør du når du bader babyen da? Det er jo akkurat det samme varme vannet vi bader dem i. Og de putter hendene i munnen etterpå. Er det noe forskjell på det å vaske smokken i varmt vann og at de putter hendene i munnen, som har vært i det samme varme vannet?
m-mamma Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Husk på at vi bruker jo varmtvann rett fra springen når vi bader og vasker de. Lillegutt svelger til og med litt vann i badekaret han - med såpe - og ingenting skjer. Ta det med ro, noen bakterier vil de alltids få i seg. De tåler de så fint atte.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Ærlig talt.... er det ikke lov til å spørre om ting som bekymrer en her inne??????? HI var tydligvis litt engstelig pga at h.søster skylla smokken i varmt vann. hva med da å heller svare på det hun spør om og berolige henne istedet for å nærmest gjøre narr av henne fordi hun spør om det??????? Vi er alle bekymret for mange forskjellige ting. og det er jo litt derfor denne siden er til, å kunne få litt svar på hverdagslige små bekymringer. Jeg tror HI vet at ungen ikke dør av det, men det stemmer jo at det kan være bakterier i rørene o.l. Er jo derfor vi ikke skal gi babyene varmt vann fra springen til mme o.l. Så det er vel ikke akkurat SÅ rart det hun spør om!!!!???? Helt greit at alle har forskjellige synspunkter/meninger.men dette er å gjøre narr av noen synes jeg, det er to forskjellige ting!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 TAKK anonym. Er visst noen som ikke har det helt bra her inne, og som alltid må rakke ned på andre. Jeg spurte fordi jeg lurte, og siden jeg har hørt at bakterier trives veldig bra i varmtvannet, ble jeg litt bekymret. OG er det fortsatt! Bra det er noen som er her inne av de rette grunnene HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #16 Skrevet 28. november 2006 Så var det jul igjen.....Hvis du har så lite å gjøre at du må inn her for å irritere andre, syns jeg du skal bruke tiden på barnet ditt, eller få deg en hobby!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 ooops...eg trudde faktisk dette var ein tulletråd, eg. Var difor eg lurte på om folk ikkje skjøna ironi. Bruker ikkje å gjere narr av bekymringane til folk her inne, altså...Sorry! På den andre sida rakka eg meir ned på dei dumme svara du fekk, enn på deg, viss det er noko forsvar... Viss eg skal svare seriøst: det er jo ikkje ideelt å skylje smokken i varmt vatn på springen, pga tungmetall i røra som lettare løyser seg i varmt enn i kaldt vatn. Vatnet bør anten vere kaldt, kokt eller begge deler:). Men at det skjer ein sjeldan gong trur eg ikkje er verdt å få våkenetter for. Nok ein gong: unnskyld. Det var absolutt ikkje meininga å gjere narr av deg.
2 Hærligheter! Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 men er det noen som har sett nattkjolen min? La den her i går jo..Hmm.."Leter i samboers klesskap".. "Fniiis"
pandabjørn Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 hvis det er så frykelig farlig for deg at HS vasket smokken i varmt vann så får du kjøpe deg en ny smokk da..ikke verre problem enn det du har vel kanskje flere smokker hjemme ville jeg tro !! jeg rister bare på hode av innlegget!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #21 Skrevet 28. november 2006 HERREGUD da, problemet var jo at hun fikk smokken i munnen rett etterpå, med de bakteriene fra varmtvannet. Men om det ikke er lov å spørre om ting her inne, så skal jeg holde kjeft jeg. Takk til dere alle som tror dere er best! Fy F... for noen møkkakjerringer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #22 Skrevet 28. november 2006 HI, jeg har bekymret meg for det samme som deg jeg. Man skal alltid skylle i kaldt vann til slutt, iallefall til de aller minste!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #23 Skrevet 28. november 2006 har solgt nattkjolen min på finn jeg... med meg inni!!!!
pandabjørn Skrevet 28. november 2006 #24 Skrevet 28. november 2006 self er det greit at du spørr om ting her inne, men du kan ikke regne med at alle er enig med deg heller..alle er forskjellige hvis smokken til lillegutt går i gulvet så tar jeg den i munnen min noe alle sier her inne at det skal man ikke gjøre... men gutten min har ikke tatt skade av det.. tror neppe barnet ditt dør av litt bakterier for da skulle gutten min vært dør for lenge siden da siden jeg tar smokken i munnen min først da! så fort noen er uenig med deg så blir vi kalt for møkkakjærring hva skal vi kalle deg da overhysterisk jente ??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #25 Skrevet 28. november 2006 En påstand er man enig eller uenig i. Jeg kom ikke med en påstand, men et spørsmål som jeg lurte på. Har du ikke noe svar, kan du heller la være å svare. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå