Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Er litt fortvila.. Har bekken-relaterte smerter, men ikke direkte bekkenLØSNING (dette er fys.terapeuten sine orde).. Legen min mener jeg er ung og frisk, men smertene gjør det veldig vanskelig for meg i min jobb som barnehageassistent.. Er 50 % sykemeldt å da fungerer det veldig bra.. men denne sykemeldingen går straks ut, og jeg skal til legen for å høre om hva jeg skal gjøre.. De andre gangene jeg har vært der har jeg følt at han ikke tror meg, at jeg liksom ikke har så vondt som jeg forklarer og at siden jeg er såpss ung burde jeg klare å jobbe full tid.. Dette føles veldig sårt.. Skulle mer enn gjerne jobbet hele dagen, så tiden hadde gått litt fortere, kjedelig å være sofasliter Noen andre som føler det samme? At de smertene som legen ikke kan se (som feks gynekologiske ting) skjønner dem heller ikke at er der..? Og at en ikke kan ha vondt fordi en er jo "ung og frisk"? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7264292-f%C3%B8les-s%C3%A5rt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Hei:) Huff, det er mange sånne leger rundt omkring dessverre. Har hatt sånne selv. Tror enkelte særlig ikke tar unge jenter på alvor. Du må bare prøve å være bestemt!! Og si at du ikke klarer å jobbe, så har du iallefall sagt klart ifra. Du kan også bytte fastlege. Min erfaring er at kvinnelige leger tar jenter/damer mer på alvor enn det mannlige leger gjør. Du kan bytte fastlege to ganger i året, så hvis du ikke er fornøyd med legen finnes det andre muligheter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7264292-f%C3%B8les-s%C3%A5rt/#findComment-7265085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå