Gå til innhold

Godiva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du satt to uker tilbake? Og så frem igjen, slik at det ble som du trodde? Jeg ble flytta tilbake 10 dager til tross for el-testing og pos.graviditetstest tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Først fikk jeg termin 15 februar, dette sa jeg at jeg trodde var for tidlig (men har ikke sånn veldig god kontroll på meg selv...) Iflg UL ble det 1.mars, som jeg tror stemmer bedere!

Høres noe rart ut å bli flyttet tilbake om du har tatt el-test og pos.grav.test tidlig. Kanskje du skulle få ny UL for å dobbelt skjekke.

Jeg kommer nemlig fra min lege nå, og her beg. de visst å praktisere igangsetting 1 uke over termin da det visstnok er farligere enn tidligere antatt å gå over... (legen som sa det)

Skrevet

Å, gosh...hjelp...

Jaja... skal på 3D den 18.des... da ser de vel kanskje litt mer... jeg var på tidlig UL i uke 9 (8+6) og da ble jeg satt tilbake til 8+5 DENGANG. Jeg mener derfor at UL'en min er feil! For ellers ville jeg i uke 9 blitt omtrent 7+1 eller noe...

Skrevet

Ja si at du er usikker på neste UL, så skjekker de nok nøye.

Fikk høre idag at de faktisk har 3D UL på sykehuset her!! har kjempelyst, men er 27 uker nå, og da er det kanskje ingen vits...??

Skrevet

Kult!

Jeg skal i uke 26/27...det er visst perfekt tid!!!

Skal be de se litt ja...skal spørre legen min om jeg kan få en til i uke 32 eller noe å... han vet at vi har styra fælt for å bli gravide så litt hjelp må en regne med???

Prøv å få deg 3d:)

Skrevet

Dere får nok litt ekstra forpleining da ja!!

Da skal jeg få meg time jeg også!

Blir nok moro..selv om jeg har vært på vanlig UL flere ganger. De sier det er helt annerledes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...