Gå til innhold

Da blir det ks på meg...

Anbefalte innlegg

Vært hos ultralyd idag og det ble til slutt bestemt at jeg skal ha ks... men jeg måtte presse på for å få legen til å ta en beslutning...

Har nemlig en cyste som har ligget i veien for at barnet skal kunne fødes normalt.

Legen ville egentlig drøye å ta en avgjørelse til 12 desember, fordi det ser ut som om jeg kan føde alikevel da cysta har flyttet litt på seg (har termin 22 des).

Men jeg presset han til å ta en avgjørelse.. Jeg MÅ jo få forberede meg mentalt på hva jeg skal igjennom...

De kan jo ikke si et helt svangerskap at dette blir ks, også ombestemme seg 1 uke før termin... Nei ærlig talt (ihvertfall når de vet jeg har fødselsangst og gått til samtaler (som har blitt satt på vent de siste 6 ukene for da har de vært så sikre på at det blir ks. Det går ikke da å komme uka før å si at jo, det blir fødsel alikevel)...

Legen bestemte da tilslutt at vi må ta ks pga komplikasjoner som kan oppstå pga cysta, så har fått dato 14 desember. Så godt å få en endelig avgjørelse:) Godt å vite at jeg slipper fødsel også operasjon for å fjerne cysta etterpå... må si jeg synes det er mer fornuftig da å ta ks og fjerne cysta samtidig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7264261-da-blir-det-ks-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt for deg at du har fått en avgjørelse da! Nå kan du forberede deg liksom........ og tenk 14 desember så ser du den lille bebisen din- så heldig du er!!!!

Høres også, som du sier, mest fornuftig ut å ta keisersnitt ja :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...