Gå til innhold

Hvit utflod? Litt intimt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgest etter å ha tatt en dusj stappet jeg en finger opp dær ja.

Da jeg tok ut fingeren var det masse hvite klumper på den. Ikke harde klumper, men ikke helt slimete som vanlig utflod heller.

Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg ta kontakt med JM/føden for å spørre? Er det noe jeg bør sjekke nærmere? Det er ellers ingen ting i veien med meg på noen vis. Jeg starter på uke 36 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som om du har fått en soppinfeksjon. Jeg hadde det på samme viset. Da brukte jeg canesten krem og stikkpille ( bare husk å bruke fingeren til å ta inn pilla) Hvis ikke det hjelper ville jeg tatt en tur til legen!

Skrevet

Hei. Har akkurat sjekket for sopp, og det har jeg ikke. Hva annet kan det være? Har ikke spesielt mye utflod totalt sett heller.

*Hovedinnlegger*

Skrevet

jeg har vært plaget med sopp i hele svangerskapet (herlig...), er du sikker på at det ikke er det? det høres sånn ut på måten du beskriver det nemlig, hvor lenge siden er det du sjekket sikkert? var det en lege som sjekket det? det kan jo komme ganske plutselig på. :)

Skrevet

Sjekket av lege for to dager siden. Har ingen symptomer på sopp ellers.

Lurer litt på om det kan være bare det at utfloden har blitt litt hvit???

Det synes ikke i trusa. Men jeg bruker truseinnlegg for å beskytte trusene, og truseinnlegget er jo hvitt...

*Hovedinnlegger*

Skrevet

Mystiskt! :) Kan vel hende at utfloden er hvit ja, det er min og nå i sv.sk., selv når jeg ikke har sopp.

(Jeg har heller ingen symptomer på soppen, ingen kløe eller noe, heldigvis - ellers hadde jeg blitt sprøøø det er jeg sikker på! Er jo blitt storforbruker av canesten, har sikkert måttet ta 5 kurer de siste 40 ukene...!)

SUKK alt vi skal nå gå gjennom, hihi

;-)

Skrevet

Mhm. Har tatt soppbehandling to ganger jeg også. Er ikke noe gøy det nei. Har vi ikke nok annet å plages med da liksom????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...