Gå til innhold

Kan klementiner sette igang fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg nå har stappa i meg sikkert en kilo klementiner på et kvarter, hadde det jo vært greit om det kunne satt igang fødsel- sånn at det var godt for noe liksom..... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at jeg må skuffe deg der, hehe.. Jaja du har ikke stappet i deg et tonn med sjokolade som jeg har gjort i dag, trøst deg med det.

Skrevet

HAHAHA

kanskje du får diare og det setter i gang fødsel?? riene starter i tarmen vettu!!! uansett har du spekket deg full av vitaminer!!!

Skrevet

Hahahaha- jeg satser på teorien din jeg Tette :) men magen min har blitt helt herdet etter all frukten jeg har spist i løpet av 8,5 mnd nå- så jeg tror nok ikke jeg får diare jeg ;-D

Skrevet

hihi.. hørtes godt ut med klementiner... hadd det ikke vært førr halsbrannen så ;D

Skrevet

DEt var helt supergodt :) klementiner er det beste som finnes i hele verden for meg akkurat nå ;-)

får også halsbrann- men bare spiser sånn auflurax etterpå jeg, så holder det seg i sjakk ;)

Skrevet

HAHAHA!! Då kan eg love at babyen min hadde vore ute for leeeeeenge sidan!! Men men, ikkje mieninga å skuffe deg altså, men eg trur klementiner funka dårlig sånn sett....

Skrevet

Fire-fem klementiner, og ei halv flaske gaviscon etterpå fungerer utmerket:)

Blir gal i magen og flyr på do.. men noen fødsel kan jeg sikkert se laaangt etter ennå...

Skrevet

HAHAHAHA, da hadde i allefall jeg født for lengst!!! Så mye klementiner jeg har fortært de siste ukene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...