Cam_gutt_4_6 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Venter nummer 2 og er 13+2 i dag.. Har vært stinn og kjent både kvalme, strekking i livmor og de vanlige gravide tegnene, men nå er alt sammen borte.. Greit nok med kvalmen, den savner jeg ikke, (selv om jeg hadde den langt ute uke18 forrige gang), men selv gravidebuksene mine har begynt å skli ned! -Har pga av stinn mage måttet bruke dem helt fra uke 7-8, og nå går jeg rundt og drar dem opp hele tiden.. Orker ikke tanken på å gå tilbake til vanlig tøy heller, for trange bukser gir meg vondt i magen. (Hmm, det er vel det eneste gravide-tegnet jeg har igjen.) Flere som savner følelsen? Gleder meg til magen strutter og jeg kjenner tydelig liv!
*ønsker nr 2* Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 trurnikke du skal bekymre deg.. hadde samme følelsen.. emn alt er bra. trur dt er ganske normalt i den perioden der
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Nei det er nok ingenting og bekymre seg over....I første del av sv.skap så er jo magen temmlig oppblåst..(ihvertfall var min det..temmlig ubehagelig) Nå har magen sikkert stabilisert seg og nå er det bare babyen som skal vokse....og snart slipper du å trekke opp buksene mer. ;-)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Neida, er vel egentlig ikke så bekymret heller. Kanskje mer en liten nedtur? Har jo nettopp fortalt det på kollegaer på jobb, og så synes/føles det bare mindre og mindre.. Vil jo helst strutte og være fin så alle skjønner at jeg er gravid! -Det kommer nok så det holder etterhvert! Takk for svar jenter :-)
maiprins Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg også! I dag er mamma buksene så store! Hvor er magen min? Jeg vil også kjenne skikkelig liv nede i magen - selv om jeg kjenner noe hver dag - så er det så lite......... Men men - mente ikke å klage - bare venter på stor mage Jøss det rimte jo Hi hi
Gjest Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Min mage forswandt sann rundt uke 12. Men nå har den plutselig est ut igjen:) 14+3
Minnie_Moon Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg er i 16+0 i dag, og føler meg heller ikke noe særlig gravid. Jeg mistet symptomene rundt uke 7. Bortsett fra hyppig vannlating. Men har vært på tidlig UL i uke 12 og nylig vært hos jordmor å hørt hjertelyden. Så det er ingen tvil om at det er noe der inne :-) Livmoren min var målt til normal størrelse i forhold til antall uker også. Jeg ble nesten overrasket da jeg fikk høre hjertelyden å vite hvor høyt livmoren var, for jeg trodde nesten jeg hadde innbilt meg hele greia selv om jeg hadde vært på UL og sett den. Skulle gjerne følt meg litt mer gravid, men å slippe ubehag og plager er jo bare herlig. Kan også se misunnelsen i fjeset til mine venninner som kastet opp i over halve svangerskapet. Skal vel ikke være for kjepphøy ennå. Er jo lang tid igjen, og kan jo ennå oppstå forskjellige plager i forbindelse med svangerskapet. Jeg får nyte det mens jeg kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå