Gå til innhold

Ang to tette :)

t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på..... dersom man bestemmer seg for å få to tette- og f eks blir gravid veldig fort igjen, slik at man ikke rekker å jobbe de siste 6 av 10 mnd eller hva det er for å tjene opp fødselspenger... har man da ikke rett på permisjonspenger da?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får penger ja.Også om du blir sykmeldt. Men husk og planlegg ting litt da.Jeg var så dum at jeg gikk ned i stilling til60%frem til jul. Derfor blir fødselspengene mine utregnet ifra det. Og det blir lite pæng ja. Men mine tette var jo ikke planlagt da.

Skrevet

ok, takk for svar!! så fødselspenger blir regnet som inntekt?? men jeg skal nå ha 80% lønn i permisjonen, og sett at jeg blei fort gravid igjen og skulle ha fødselspenger på nytt med disse fødselspengene jeg har nå som grunnlag, vil det bli 80% av 80% da???

Skrevet

Ja tror det blir utregnet av det ja.men vist du eks jobber 4 måneder så blir det regnet ett gjennomsnitt av de siste 6 månedene før fødsel(veldig usikker på hvor mange måneder, men vet det blir tatt ett gjennomsnitt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...