Snuppa's mamma Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Sikkert spurt om før, men har ikke vært her så mye! Jenta mi ble lagt 18.30 igår og sov helt til 10.10. Det vil jeg jo si er ganske lenge, også sov ho nesten en time litt senere!! Og vet hun kommer til å sove ca 1 1/2 time litt senere!! hvordan er deres??)
Katta&Eira Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Oi, heldiggrisen deg! Så hun sover altså ca 17,5 time pr døgn? Har aldri hørt på maken! Det var mye! Vi prøvde å ha fast leggetid kl 18.30-19.00 da hun var 5 mnd, men selv om vi gjorde kveldsritualet likt hver eneste kveld hendte det at hun ikke sov før i 21-tiden. Hun våknet minst èn gang om natten for å spise og av og til to eller tre ganger til pga tannplager (tror vi). På dagtid sov hun to eller tre èn-timesblunder. Vi greide vel å få henne til å sove opptil 14 timer pr døgn av og til, men da jobbet vi virkelig for å få det til! Men nå, åtte mnd gammel, sover hun mye bedre, helt av seg selv. Fremdeles ikke mer enn 14 timer pr døgn, men hun sover roligere og sovner lettere både om kvelden og dagen.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 oi så heldig:) min lillegutt legger jeg 18.30-19.00 da sover han til 21.30-22.00 får pupp sover videre og våkner stortsett hver 2-3 time hele nattengjennom og skal ha pupp men sovner igjen med en gang til vi står opp undt 07.. så har han 2 blunder på ca 20-30 min før han har middagslur fra 13.00-15.00, så er det en 20 min.blund igjen rundt 16.30-17.00...så er det sovong igjen når det er natta...er likt hver dag her..
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 her er natta lik som kozegutt:) 17.06.06 sin, med pupp hver 3 time omtrent. står opp ca 8 halv 9, koser oss i ca to timer, så blir hun trøtt igjen, sover alt fra 30 min til 3 timer, våken i ca 2 timer, blir trøtt igjen, men vanskeligere å få henne til å sove på ettermiddagen, men akkurat idag har vi gått tur, og nå har hun sovet i nesten to timer. legger henne kl 18.30- 19.00 hver kveld. tilsammen sover hun ca 13-14 timer inkl. pupping på natta, og 3-5 timer på dagen...villt mye ser jeg nå... men hun trenger det vel=)
Eliise Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Totalt 14 timer +/- Hun sover hele natta 11-12 timer sammen hengende!! Mens på dagen sover hun 3-5 lurer på mellom 30min og 2 timer.... Det er helt nylig hun har begynt å finne søvnen skikkelig.. Før hun ble 5 mnd sov hun så og si INGEN TING!!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 heldig du:) jeg krangler meg til søvn hver dag, kveld og natt...det har også blitt værre nå...han var umulig opp til 3-4 mnd, ville ikke sove i det hele tatt...natta var den beste perioden (heldigvis) fikk da presset han til ca 6 t søvn...på dagen kunne jeg bare drømme om søvn...så ble det bedre en periode...han likte plutselig vogna så den ble tatt i bruk etter å ha stått og støva ned i 3-4 mnd...men nå er det er %¤&¤#!" igjen...han sovner tilslutt på trille tur...men så fort jeg setter vogna fra meg her hjemme våkner han...har prøvd å gå og gå og gå...da sov han i 2,5 - 3 timer...men an bare ikke være ute hele dagen...huset graves jo ned i husarbeid etc...prøver for harde livet å finne ut hva jeg kan gjøre for at han skal "like" å sove...men mislykkes gitt!! Tilsammen sover han vel 8-11 t i døgnet...det er ALT for lite...han tilbringer store deler av dagen med å gni seg i øynene og er jo trøtt...men sove?!?! nei det skal vi vel ikke:( Nok klaging fra meg ser jeg...hihi...sorry alle sammen...måtte bare nå!
vårspiren Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Hun sover vel sånn totalt mellom 12 til 14 timer pr. døgn. Legger henne kl. 21 og hun sover helt til 7-8 om morgen (men får litt pupp kl. 5 om natta). Så sover hun et par timer på formiddagen og av og til en liten lur på ettermiddagen.
Eliise Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Sånn var jenta mi å "Mathias*22.06.06*" Hun er en dag eldre en din.... Tror det var intro av fast føde som funka her.... Hun får grøt - frokost og kveld pluss middag.. I tillegg må vi bysse henne i søvn hver gang. Jobber fortsatt med å få henne til å finne søvnen selv. Kan ta opp til 30 min å få henne til å sove =( Legger henne ned rett etter at hun begynner å gni øya... Lykke til i allefall, super slitsomt med unger som ikke sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå