Love2bemom Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har en sånn ekkel følelse i kroppen, litt sånn uvel følelse. Og hjertebank innimellom. Føle mæ litt "shaky"rett og slett... Noen som vet koffer? Kanskje noen som har hatt eller har det sjøl?? Er kjempeekkelt!! Får ikke til å gjøre nåkka husarbeid...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Angst anfall? Jeg sliter veldig med angst å det kan høres litt sånn ut:0(
Love2bemom Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Åh? kan æ ha det uten å ha " angst tanka" ? Kan kroppen bare reagere sånn av sæ sjøl?? Det er ganske ubehagelig i allefall...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Veldig ofte når man har angst er man ikke klar over det...... Man får egentlig bare en ubehagelig/engstlig følelse i kroppen. sånn opplever jeg det.
Love2bemom Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Hmm...okey... og det bare kan komme plutselig? Uten noen form for vonde tanker? Kanksje æ skal nevne dette for JM? Men det er jo da et par uke til æ skal dit da... Takk for svar anonym... hadde ikke kommet på den tanken selv...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Det kommer bare sånn plutslig!! Helt uten forvarsel......og "rare" tanker! Man føler seg egentlig ganske uggen!! Jeg hadde nevnt det for jormor å hvis det blir verre så få time før det er ikke noe godt å gå sånn over lengere tid! Å bayen merker at vi ikke har det helt ok.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Ja, angst kan komme uten noen form for vonde tanker. Har hatt noen angstanfall, oppleves helt sikkert forskjellig fra person til person, men for meg er det sånn at det er som en bølge som skyller gjennom kroppen, får skikkelig hjertebank og blir veldig kvalm. Men det varer ikke så lenge før det går over. Så det kan like gjerne være noe fysisk tenker jeg. Har vært sånn uggen i det siste jeg også. Da det ikke ga seg gikk jeg til legen, alt virket fint, men senere fikk jeg en forkjølelse så det er sannsynligvis pga et lite virus jeg hadde i kroppen. Hoster enda litt... Så hvis det ikke gir seg snart, ta en tur til legen og sjekk blodtrykk etc, du kan også få tatt en blodprøve for å sjekke om du har virus eller bakterieinfeksjon i kroppen. God bedring! Er kjipt og gå sånn og hangle...
Love2bemom Skrevet 28. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2006 Okey...når æ tenke mæ om så har æ jo hatt dette før... Plutselig følt mæ dårlig, skjelven og hjertebank... Trur ikke det er noe "bugs"som gjør det... Va helt fin i mårrest. De andre gangan æ har hatt det, har det variert kor lenge det har vart. Uff, ble egentlig litt redd no æ... koffer skulle æ ha angst... Klart æ har mine tanka iforbindelse med graviditet, fødsel og sånn...trudde at angst kunne komme da...ikke når æ ikke tenke på det...Men det er jo klart, det er jo en del i ubevissteheta. Hmm...
Happy:-) Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Hm... 7 des 2004 var jeg veldig uvel. Skikkelig deppa, småkvalm og syns igrunn alt var forferdelig dumt og trist. Skjønte ikke hvorfor jeg var så uttafor men gråt og bekymret meg over alt mulig. Kl 2130 samme kveld gikk slimproppen, kl 0300 gikk vannet og kl 1046 dagen etter kom lille, vakre gullgutten til verden. Så det var faktisk forestående fødsel som gjorde meg så uggen. Kanske det skjer noe snart med deg og? Lykke til ihvertfall:-)
ryddemani Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Har ikke erfart det selv men har også hørt at det kan være fødselen som så smått er i gang... Dessuten er man jo full av hormoner generelt og kan føle seg litt uggen av dette. Har hatt noen slike dager innimellom men det har gått over.
Love2bemom Skrevet 28. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2006 Håpe det ikke er nåkka som er på gang...! Er bare i uke 34... Tenke mye, og slit med enkelte ting... Kanskje det er det i tillegg til at æ nesten ikke sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå