UngVoksen-over termin Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Hei på deg.. Ser at du også har to barn. Tror vi er litt i samme situasjon. Jeg er gift på nytt og vi har to barn hver- i alderen 11 - 15 - men vi har så veldig lyst på en liten sammen... Ønsket har blitt sterkere og sterkere - spesiellt etter at vi begynte med IVF.. men samtidig blir vi jo så utrolig skuffet. I dag er en dårlig dag - er på jobb men har lyst å være hjemme med min mann... (han var syk i dag stakkars) Det er uforståelig hvorfor vi ikke får barn sammen ved hjelp av IVF - begge har jo klart dette før... Har dere forsøkt mange ganger? Prøve igjen?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7263796-jaac/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaac Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Jeg har akkurat svart deg under et annet innlegg- morsomt at vi tenkte på hverandre... Ja, ser ut som vi har en del til felles. Jeg er 32 år, og jeg og mannen min har to felles barn på fire og seks år. Vi hadde ikke problemer da de ble til, men da vi begynte å prøve for to og et halvt år siden var det ikke mye som skjedde, nei.......... Jeg trodde med en gang det jeg var jeg som var problemet, men etter et år ble det konstantert svært dårlig sædkvalitet hos mannen min mens det ikke ble funnet noen feil med meg. Vi fikk beskjed om at det måtte skje et mirakel hvis vi skulle bli gravide på egen hånd, og da var veien kort til å kontakte Omnia-vi har veldig lyst på flere barn. Første forsøk var i februar og da fikk jeg ut åtte egg, kun ett var kjempebra og det ville ikke feste seg. Forsøk nummer to var i mai, fikk ut seks egg hvorav to visstnok var kjempebra, men det gikk ikke den gangen heller. På forsøk nummer tre byttet jeg medisiner og fikk ut elleve egg, to egg ble satt inn og jeg har nå liggende tre egg på frys. Regner med fryseforsøk i løpet av januar måned. Lykkes vi ikke med fryseeggene må vi gå i tenkeboksen, tror kanskje det beste for oss er å komme videre med livet, men ønsket om flere barn er veldig sterkt..... Skjønner godt at dere er frustrerte, det skal jeg love deg at vi er også. Ingen leger skjønner hvordan sædkvaliteten til mannen min har blitt så vanvittig dårlig, vi har jo faktisk laget barn sammen tidligere og da tok det ikke lang tid før jeg ble gravid. Ettersom vi har to felles barn har flere leger ment at vi har ekstremt gode odds for å lykkes og at jeg må være ekstremt fruktbar, men det stemmer jo ikke. Er dere uforklarlige barnløse? Når regner dere med å prøve igjen? Håper du får dratt tidlig hjem fra jobb slik at du kan være sammen med mannen din. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7263796-jaac/#findComment-7264317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå