Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har egentlig ikke noe med å være gravid å gjøre da men det er jo mange jenter/damer her:)

Jeg får ikke orgasme når jeg har sex uten å hjelpe til!!!!

Jeg tenner kjempe masse på samboern min å kjenner meg trygg med han vi vert sammen i syv år.

Nå når jeg er gravid blir jeg ikke kåt engang!!!

Noen erfaringer??

Håper på masse svar da dette ikke er noe jeg snakker med veninner om!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klag, har bare hatt en orgasme i hele mitt liv (relativt ung ennå da, 23 år men)

Skrevet

Ikke jeg heller. Men det gjør jeg aldri. Jeg har ALDRI hatt en orgasme, og jeg har aldri vært kåt. Ikke litt engang. Jeg har aldri hatt lyst på sex, og jeg får ikke orgasme ved selvhjelp eller på noen annen måte heller. Jeg har sex med mannen min, men bare fordi jeg liker tanken på å gjøre det godt for han, og fordi jeg elsker nærheten det gir. Ikke fordi jeg egentlig vil ha sex.

Tragisk, men slik er det altså. sukk....

Skrevet

Man hører liksom ikke om de som ikke får det men tror det er ganske vanlig!!

Skrevet

Jeg får nesten orgasme før han trenger inn i meg:) Det er ikke vanskelig å gi meg noe orgasme...får det både med og uten vibrator! :)

Synst synd i dere...dere går virkelig glipp av noe der!

Skrevet

Jeg får ikke orgasme kun ved penetrering, men hjelper jeg litt til (må berøre klitoris) så er det som å skyte av en pistol.

De beste orgasmene får jeg ved å stille dursjhodet på hard stråle. DET er digg det, og kjapt:-)

Skrevet

Jeg får best og fortest orgasme med hjelp av vibrator!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...