Gå til innhold

Hjelp? Trenger råd. HASTER

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en veldig enkel første fødsel (i Amerika med GOD behandling) så jeg var ganske rolig med tanke på andre fødsel. Den gikk derimot så gale som det kunne ha gjort. Jeg ble ikke hørt på, både meg min mann og min søster ble veldig frekt behandlet, det gikk veldig fort, jeg ble plassert på storken MOT min vilje og lang historie kort; ble sydd i en times tid. Har nå fullstendig panikk for neste fødsel (som ikke var planlagt pga. min frykt) og skal til samtale i morgen med kk. Jeg er livredd for at de ikke skal gi meg ks, og er villig til å ta med superlim når tiden kommer!!!!!!! Kan noen gi meg noen 'SIKRE' tips til hva jeg skal si og gjøre?? hadde satt enorm stor pris på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7263728-hjelp-trenger-r%C3%A5d-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.¨tror ikke jeg kan hjelpe deg så mye, men har det samme problemet som deg..Eller dette er første gang jeg skal ha baby og jeg er livredd for og føde, går og tenker på det vær dag. Jeg er også livredd for at de skal si nei når jeg spør om keisersnitt.

Men seff du har jo en veldi go grunn for at du vil ta keisersnitt og tror at du kommer til og få ett ja.

Jeg har en vennine som fødte på storken i Bergen og hun hadde en forferdelig fødsel og ungen er 2 år i dag og kan verken snakke sitte eller gå.

Og no skal hun ha unge igjenn neste mnd men hun ble tilbudt keisersnitt av legen pga fødselen hun hadde. Hvis jeg var dg hadde jeg skrevet ned ett brev om hva som skjedde under forje fødsel og gidd det til legen på sykehuset de som har med og avgjøre om du får keisersnitt og gjøre,oxo ville jeg snakket med fast legen din sånn at han kunne skreve god for deg til sykehuset.

Bare noen forslag, men jeg tror du kommer til og få keisersnitt;)

Du skal ikke tvinges til og føde normalt når du har hatt en så forferdelig opplevelse.

Hei

Har kun et råd til deg dersom du mener storken i Bergen: bytt til Voss sykehus , der får du fantastisk behandling av både leger , jordmødre og pleiere.

Har selv prøvd å få keisersnitt på KK. i Bergen, gode grunner hadde jeg, men fikk ingen forståelse. Bytta til Voss og fikk profesjonell hjelp.

Lykke til!

takk til begge. Jeg har hørt at Voss er bedre, men jeg har som sagt to barn utenom, og det blir for langt og for vanskelig med besøk av dem og far.. Og det blir jo litt trist, så jeg håper virkelig på et ja!! En venninne av meg hadde bare fine opplevelser ved kk, og det kan jeg gå god for, for jeg var med på begge fødslene hennes! Det er merkelig hvor annderledes de behandler folk!!!!!!!!! jeg gruer meg volsomt til i morgen, klarer ikke sove......... Takk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...