Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt??(inspirert av 1.trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Afrodrite

Har nesten afrohår når jeg våkner om mirgenen... og er plaget med løs mage i svangerskapet!

Litt ekkelt, men GUUUUUUUD så festlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marihøna var opptatt;) Jeg blei kalt marihøna av mine søskenbarn da jeg var lita. Vet ikke helt hvorfor. MEst sannsynlig fordi navnet mitt begynner med mari. Blei også kalt maggot av samme folka( de små markene man fisker med...) Men syns ikke det var like fint....... Så da blei det ladybug!

Skrevet

Yoggy

Helt gaaaaaaaalen i yoghurt under førsta graviditeten...snart tre år sedan jag valde det nicket. Prøver nu på nr:2

; )

Skrevet

Renate er mitt mellomnavn og jeg er født i 1977.

:o)

Skrevet

Kjærlighetsbaby - fordi nå er det snart på tide at all kjærligheten viser resultater, nemlig en baby;) ......6pp......

Skrevet

Jeg valgte mitt fordi jeg sitter kveld etter kveld her og leser på "150 siste innlegg", og svarer på ALT jeg føler for... Kjeder meg så sinnsykt her på tampen av ventetiden.

Skrevet

mitt nick kommer fra den første gangen min elskede så meg. (mange mange år før vi ble sammen) da hadde jeg musefletter( eller små dulter) og han syns jeg minnet om prinsesse leeah i star wars.. så siden den gang har jeg vert prinsesse leeah for han før han fikk vite mitt virkelige navn mange år etter.. :)

Skrevet

for nå¨er det faenmeg min tur!!!!!!!!! rett og slett!

Skrevet

Å jeg har verdens kjedligste forklaring: jeg bare fant på noe som ingen kunne kjenne meg igjen på.. Litt paranoid da..

Skrevet

Det betyr EGG! Så får vi satse på at egget snart blir befruktet ;)

Skrevet

Det betyr at vi ønsker oss et barn til så det blir 5!

Skrevet

Hmmm... Tja... Si det...

Pike - fordi jeg er et eksemplar av et hunnkjønn

25 - fordi jeg er 25 år

Nikko - fordi sønnen min heter Nikolay...

Altså:

Skrevet

Ikke så mye forklaring nødvendig her kanskje? Men vi prøver nå å få nummer to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...