Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt??(inspirert av 1.trim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Vet vi har hatt denne før, men nå er det mange nye her..

Mitt kommer av at eg/vi håper på attpåklatt!!

Har to barn fra før.. 7 og 6 år..

klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanutten er familiekjælenavnet mormoren min ga meg da jeg var 22 min gammel og 83 fordi jeg er født i 83:o)

Skrevet

Femina er mitt kvinnelige alterego, som elsker, leker, foeler, blir gravid, mister, er entusiastisk, supersint, glad, ler hoeyt, foeder, er mor, er sterk, svak, nyskjerrig, synger og alt annet en intens italiensk opera inneholder. Naa skal Femina inn og renske litt opp i livmoren i morgen tidelig, det trengs det kvinnekraft til! Da er det alteregoet som maa til pers. =o) Er veldig fornoyed med navnet. Morsom traad forresten!

Skrevet

Tinden fordi jeg er så glad i bratte fjell = tinder. Skal bli tinderangler i mitt neste liv :)

Skrevet

Hehehe...

Mitt tok jeg ut av en sang som heter "Babycakes"

Liker den sange veldig godt=o)

klem

Skrevet

Granny Weatherwax er en heks i bøkene om Discworld av Terry Pratchett, og litt av et forbilde :-)

Jeg visste nesten ikke at jeg hadde lyst på en ny baby før jeg ble gravid og begynte å henge på sidene til 1. trim. Så mistet jeg i uke 8, og henger her istedet for.

Har fra før av en gutt på snart to år.

Skrevet

Hei! Nicket mitt er fordi en god venninne av meg kaller meg det, pluss årstallet mitt. :o)

Skrevet

Petrinemor er det jeg har blitt kallt av tanter onkler og besteforeldre siden jeg var liten:)

Skrevet

Jeg heter June Susann.. Så da ble det liksom bare sånn.. Litt kjedelig, men...=)

Skrevet

Synes det passer etter lang tids prøving uten napp:-)

Samtidig er det viktig å holde motet oppe og ikke gi opp. Selv om det er en dag i måneden det er ekstra hardt å ikke gjøre det! Så derfor alle sammen som fortsatt er her inne - keep on trying

Skrevet

Jeg har en liten turbogutt på 2 år som vil bli storebror! Han trener seg på alt mulig! Til og med en litt stor lekebil han har, pakte han godt inn i et teppe, lagde koselyder og gjikk og la han i senga si. Så slukte han lyset, kom ut og sa hyssssjjjjjj!

Skrevet

jeg heter beredt da jeg gikk i speideren som liten (alltid beredt).

Passet fint til dette da jeg er "beredt" på å få barn:)

Skrevet

Morsom tråd ja:)

Ella ( mlm navnet mitt er Sophie da men...)er navnet mitt, og jeg er født i -79:)

Skrevet

Jeg meldte meg inn mens jeg ennå bare så frem til å begynne å lage barn til neste år og gledet meg over tanken. Nå har vi plutselig begynt å "prøve", men nicket passer jo fortsatt for jeg gleder meg jo til å gå gravid:) hvis jeg kan...

Skrevet

jeg har nicket mitt fra jobben! jobber på småbarnsavd som heter Nøtteliten.

Skrevet

Mitt nick er fra en av figurene i "Sesame Street" som jeg likte veldig godt som liten!

Skrevet

Canutte navnet fant jeg på en av navneguidene her på nettet. Det er faktisk et eksisterende jente navn:-) Når det er sagt kommer jeg aldri i livet til å velge det på evt barn jeg får :-) Brukes kun som nick siden jeg syns det er morsomt..Forbinder det med kanutten til Anne Cath...

Skrevet

web-sida her heter jo BarniMagen. Men det har jeg ikke, og ikke faar jeg det med det foerste heller. Men det er ingenting jeg oensker mere her i verden, saa jeg har barn paa hjernen hele dagen, og tenker nesten ikke paa annet. Saa altsaa, BarniHodet!

Skrevet

Mitt betyr egentlig ingenting.

Nicket "Babe" var jo tatt, så da måtte jeg finne noe annet... ;)

Skrevet

mitt betyr bare at eg er veldig anonym, og litt at eg ikke får t å skifte navn til " ønsker meg en liten samuel eg" hehe

Skrevet

Hei :-)

Valgte nicket finnmarkbaby? fordi vi har lyst på en liten baby (øøøhhh... Selvfølgelig!). Siden jeg er rogalending og han trønder ble det itt langt å bruke det i nicket. Valgte derfor å bruke finnmark fordi det er her vi bor, og så blir det første finnmarkingen både i min og hans slekt. Spørsmålstegnet fordi vi ikke vet om vi kan få det til ;-)

Skrevet

er frue og født i 77 og har hatt 1 død fødsel som legene liker å kalle missed abortion.......MA

Skrevet

Nicket mitt har jeg hatt siden jeg prøvde å bli gravid med førstemann:-) Navnet tok jeg fordi jeg er en positiv person (:-)), og fordi jeg ønsker meg en POSITIV graviditetstest!!

Skrevet

Victory 05

- fordi vi fikk en Victor i 2005..

- og som i tillegg var en liten seier siden det tok 15pp før vi ble gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...