Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 aner ikke når mensen skal kommer.... når kan jeg teste da tro=????
cashewnøtta Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Veel...når det er gått 2 uker fra du tror du ble befrukta kanskje? Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 hmm... da må jeg nok vente til helgen.... og jeg som hater å vente, vil vite NÅ! Men håper ikke jeg er gravid da.. egentlig....
mamman&andrea Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Ja, det er grusomt å vente! Jeg har alltid skrevet ned den dagen jeg får mensen, slik at jeg testa meg 3-4 dager etter mensen skulle vært kommet...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 men den har vært så ustabil siden fødselen, så jeg aner ikke når den kommer.... pleier heller å komme før den skulle enn etter.... skulle vel egentlig hatt den rundt nå men.
Ranveig R Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Då eg var gravid med guten vår fekk eg positiv test to dagar før eg skulle ha mensen, men viss du ikkje veit når den skal komme er det ikkje så godt å seie. Den generelle regelen er vel at viss du er gravid skal du får positiv test på mensdagen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 hmmmm kanksje jeg skal ta en test imorgen tidlig da.... *spennende* er jo bare å kjøpe en til senere om mensen ikke kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå