Gå til innhold

Hva er den beste måten å få skjult noen skavanker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord neste helg. Skal ha på meg en tettsittende, silkekjole.

Eneste problemet er at jeg har fortsatt litt mage, ikke mye og det varierer veldig fra dag til dag om jeg er oppblåst osv.

Hva kan jeg eventuelt ha under som skjuler denne skavanken ?

Har tenkt på hold in strømpebukse men vil ikke det bare forskyve problemet, slik at magen på en måte blir trykket oppover eller noe ? Har ikke prøvd de strømpebuksene før så jeg vet jo ikke.

Blir nok anonym nå : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på sparkjøp så har de en holdinn truse som går helt opp til puppene. Da slipper du sykkelhjulet over strømpebuksa:)

Kos deg:)

Skrevet

Ok, takk. Da blir det bestemortruse : )

Skrevet

Jeg brukte sånne panty-truser etter fødselen for å hjelpe magen til å trekke seg sammen. De er veldig effektive, men får ikke noe særlig pen rompe av det. Det fikk ikke jeg ihvertfall...... ;-) Men de har sånne pantyer på sparkjøp som er som et korsett, altså med bh. Det ville kanskje funke?

Skrevet

kan ikke ha sånn med bh, kjolen har utrigning foran og bak så jeg må gå uten bh. Dessuten er stroppene så tynne at det ville sett dumt ut med bh under. skal ta meg en tur på sparkjøp om noen dager og se hva jeg finner.

Kanskje det hadde funket med sånn ryggstøtte-sak. Som man får kjøpt på apoteket, for folk med vond rygg ?

Skal ikke være enkelt : )

Skrevet

De er ganske dyre de ryggkorsettene, og de skal vel spesialtilpasses. Jeg sverger til vanlig korsett med bh og det hele, men siden det ikke er et alternativ, ville jeg gått for hold-inn strømpebuksene fra Lindex. De man kjøper i dagligvarebutikkene ruller bare ned midt på magen og lager en valk.

Prøv deg fram, gå med dem i huset en dag og se hva du synes. Superirriterende å måtte dra den opp hele tiden når du først er på julebordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...