mamman`te2flottegutter Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 hver tirsdag kveld er liksom min kveld. da skal jeg på trening med bikkja. (driver litt med brukshund jeg se..) Da pleier jeg å pumpe meg, for gubben tørr ikke å være hjemme alene med lillegutt (3 mnd) uten å ha noe mat til han. I stad pumpa jeg meg, men så måtte jeg gi det til lillegutt for han virket ikke helt mett. nå vurderer jeg seriøst å gi mme jeg altså. jeg er kanskje litt barnslig, men jeg blir så utrolig skuffa at jeg har lyst til å begynne å grine! U..HU..
lærer Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Det er ikke farlig å gi litt mme. Så lenge han vanligvis får mm, ødelegger du ingenting ift antistoffer eller noe slikt. Gå på trening og kos deg:) ps: hvis du ikke har gitt gutten mme før, må du være obs på at han kanskje ikke vil drikke det.
Janne&Noah Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Ei halv teskje maltekstrakt gjør godt i mme, min gutt slipper magevondt da.
mamman`te2flottegutter Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 nei han har ikke fått det før. hvilket merke bør jeg kjøpe da noen anbefalninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå