Gå til innhold

Hvem er det fortsatt som lurer!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Kan ikke si jeg sliter - ennå. Da jeg har en sønn på 10 mnd. Men vi ønsker oss ett barn til og venter i lengsel :-)

Har testet ( ant for tidl) to negative tester, men har uregelmessig mens pga amming.

Lykke til med deg og en ventende spire :-)

Annonse

nei jeg diskuterte ikke med henne.

kjenner henne fra før,bruker 2 forskjellige nick,og de nickene

er her alltid samtidig.ikke så veldig ofte.

men er jo ikke alle som kjenner henne og de hisser seg opp noe veldig.

hunkommer alltid med sånne syke historier.

så nå er det ene nicket hennes gravid med èn og det andre med 3....

hehe....duste dame.

venter ikke på tr nå nei.er på dag 12,så regner med at el er rett

rundt svingen.

hvor langt er du over?

Men saken er liksom at jeg kan ikke huske at jeg hadde ømme pupper eller noe ting da jeg var gravid med datra mi, eneste jeg husker er at jeg fikk mensmurringer, som jeg da først trodde at var tr, den var veldig ustabil i den tida.. men skjønte jo etter et par dager med murring uten mens at det var noe muffens. Hehe. :) Så jeg veit liksom ikke om det er noen vits i å kjenne etter noe som helst her..

Så rart da.. At hun syntes sånt er morsomt, liksom... Hmm.. Jaja, folk er rare/forskjellige. Er faktisk 9 (ja, NI ja) dager over forventet nå, så begynner faktisk å bli litt urolig.... Dette er veldig spesiellt.

Teste på fredag, er det ikke noe da, så går jeg til legen. Dette er jo helt sprøtt.

Annonse

Kan jo være forskjellig fra graviditet til graviditet, kan det ikke? Er jo mest vanlig at man får noen av de samme tegnene, men tror det kan variere altså.

Stoler ikke på noen tegn fra kroppen lengre jeg altså, stoler kun på ett solid + på testen.. =) Men så er jeg også veldig til å analysere, og det tror jeg ikke det kommer så mye godt ut av.

=)

Testet sist m grav. test på fredag, den var neg. Så med el-test (var bare det jeg hadde/har liggende nå) på lørdag, da var strek nr to ganske sterk, men ikke sterkere enn kontrollstreken. Så ant. neg. Deretter ny eltest på søndag, da var det omtrent bare kontrollstrek sååå neg. Idag tok jeg eltest m morgenurin (det har jeg ikke tatt m de andre testene, som regel kvelden) da var begge streker like.

Analyser den som vil!! *Ler* Dette er ikke til å bli klok på. Denne kroppen her assa... Kunne jeg gitt bort gratis... =)

jeg lurer fortsatt!!!! skal ha ikt til fredag,, er så usikker om det er noe der eller ikke... blir gal av ventingen.. føler 2 uker tar evigheter i denne situasjonen.. vil så gjerne at det skal være en liten spire der.. klarer ikke tenke på noe annet!!

Jeg er fortsatt her! Har EL en av dagene, men det ser ut til at jeg er velsignet med sopp så jeg vet ikke helt jeg.. TYPISK!!!!!!!!!!

Har ikke hatt sopp på mange år..

Sorry altså, men er det mulig å få det akkurat under EL liksom?

Er ikke helt en sliter enda, men er i 5 pp så det gjør jo ingenting om den sitter snart.. Ikm 13 des.

klem

Takk for det, jeg får krysse fingrene og håpe det skjer noe der inne =)

Prøver å ikke være superpositiv, for det er ikke langt mellom "glede og sorg". tr kan jo komme imorgen for alt jeg vet. Klarer jeg ikke å holde ut frem til fredag, så skal jeg iallefall holde dere oppdatert på hva som foregår her!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...