Gå til innhold

Vil ikke ta flaska....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på snart 5 mnd vil ikke ha flaske. Ammer, så det er ikke så stort problem, men kunne vært greit å kunne dra på kino en kveld snart... Noen som har tips? E det for tidlig å prøve trutkopp i stede? Se om hun vil ha det? Hun tar smokken i munnen, men vil ikke suge på den, bare tygge.. Snuppa vil ikke ha smokk heller, men det får så være når hun er blitt såpass stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter... dette lurer jeg også på. Har det samme problemet selv. Gutten min (5,5 mnd) har både flaska og koppen i munn, men biter bare. All melk som kommer ut spyttes ut av munnen:( Har prøvd å gi ham både når han er sulten og når han er mett.

Skrevet

Anyone?

Skrevet

prøv med tutekopp du.. datteren min vil ikke bruke det heller..så hun får glass...det går greit..mye gris... men hun får i seg vann osv..;) er kjempe stolt når hun får glass da

Skrevet

har hatt og har fremdeles det problemet..kommer meg ingensteder..hun er no 9,5 mnd

Kansje jeg ikke har vært streng nok.. man får jo så fort dårlig samvittighet..

Hu drikker litt av kopp/glass/tutekopp men ikke om kvelden og natten? hmm en liten luring vi har i hus eller ?

;0)

Skrevet

se på flaskeposten.no

Min tok flaska først så opphold et par mnd, men nå tar han den igjen..

Skrevet

har nok samme problemet her...min er 5mnd og en uke, har gått til innkjøp av avent sin magic kopp så da får vi se...

Skrevet

mitt råd som i tråden ovenfor er å øve og øve på å ta flaske/kopp....

Kutt ut et måltid til dagen da han får pupp, og bruk flaske/kopp heller...Gjør dette til samme måltid hver dag....Ikke gi opp. (det er vanskelig) Hos oss tok det 1 måned før han vendte seg til koppen...nå drikker han som bare det. Tilslutt tar de det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...