Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 har fått forferdelig hud.....ikke så kjempe mye kviser i ansiktet, men noen er det jo hele tiden.....men ryggen å skuldrene mine ser ikke ut...huff det er grusomt. Leste en plass at kviser var et typisk guttetegn.....stemmer det?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg tror nok dette, som med det meste andre av slike kjerring-ting, er mest tilfeldig om det stemmer eller ei, det vil alltid stemme på noen og ikke på andre. Jeg har hatt ganske fin hud i mine to forrige svangerskap, i hvertfall i forhold til vanlig (har problemhud) og har to gutter. Nå derimot har jeg masse kviser og huden ser ikke ut synes jeg, men vet ikke om det er gutt eller jente denne gangen.
Sara72 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Det har vært helt motsatt for meg! Når jeg ventet jenta vår så slet jeg veldig med kviser og så rett og slett ikke ut. Nå venter vi en gutt, og huden er så fin som bare det!
Etaner Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde masse kviser sist jeg var gravid, da ble det gutt. De forsvant så fort han var ute. Men nå har jeg bare en og annen, men jeg husker ikke når de "blomstret" opp sist gang. Det er jo mulig de kommer nå også. Men jeg vet jo ikke hva jeg venter nå da..
Farmgirl Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Det var motsatt for meg, hadde forferdelig med kviser og dritt da jeg ventet jenta. Denne gangen skal jeg ha gutt og har ikke sett en eneste kvise eller lignende til nå.
Crawling&Vesla Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Skal være ett tegn på jente. Men tror ikke helt på sånne ting da men =P
Farmgirl Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Glemte å si at det var ryggen og skuldrene mine som var verst "angrepet" av fæl hud......
**My little Miss drama and I** Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 ganske bra hud i anskitet ,men ryggen hoff.. venter jente vi:-)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Sier ikke kjærringrådet at når man venter gutt så blir man vakker (altså uten kviser), men jentebabyer stjeler morens skjønnhet? (altså mer kviser ved jenter?) Hadde ikke en kvise i forrige svangerskap, og fikk tykt og mykt hår (til vanlig er det tynt og pistrete), og fikk gutt. Denne gangen vet jeg ikke kjønn enda, men magefølelsen og utbrudd av kviser sier meg at det blir jente..
klar for #2 Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Jeg har og lest at får man kviser blir det jente, for jenta stjeler skjønnheten til moren. Hvis det viser seg at det er ei lita tulle jeg bærer på må hun bli smellvakker, så mange kviser som jeg har fått!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Har null kviser å venter jente.. bare tull det der...
Morango 29.05.2007 Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Det er nok helt sikkert noe tull det der anonym, men det må da være gøy å spekulere?! Trenger du og signere med anonym for å mene det er tull da? Det er vel like riktig å mene begge deler.. Er 14+5 og har aldri vært mer kvisete og med så fett hår. For ikke å snakke om at jeg flere ganger daglig må passe på intimhygienen da den stiller strengere krav enn ellers. Mye kvalme er jeg også `velsignet` med. ANER ikke hva slags kjønn det blir(enda) og heller ikke hva kjerringråd sier om svangerskapstegnene mine, men det er morsomt å undre å tenke. Tror selv det er jente. Synes det er kjekt å undre sammen med andre gravide. Mvh, den ikke så anonyme
tuppen og lillemor Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 jeg var plaget med masse kviser noen uker i ansiktet, nå er det rygg og skuldre som har fått noen, ekkelt og vanskelig å knipe de vekk... venter jente.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 når jeg gikk gravid med jenta mi hadde jeg perfekt hud, nå med guttebeby i magen har jeg forferdelig masse kviser. Har du en svangerskap fra før å sammenligne med. Jeg viste med engang at dette må være en annen kjønn enn forrige gang for jeg fikk så forferdelig mye kviser, og alt var annerledes.
guttemamsen80 Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 jeg er hovedinnleggeren:-) Jeg har en gutt fra før, så jeg har jo i grunn noe å sammenligne med. Jeg har alltid hatt en å annen kvise, selv når jeg ikke er gravid....dette hadde jeg også da jeg gikk med min sønn, men på langt nær så mye nå. Har aldri før vært plaget med kviser på ryggen. Tror allikevel ikke at det er nok til å tro at det blir en jente, men det er morsomt å spekulere å sammenligne med andre, syns jeg:-) jeg trenger ikke være anonym på dette....er jo bare dumt:-)
Morango 29.05.2007 Skrevet 28. november 2006 #16 Skrevet 28. november 2006 Beklager HI hvis du trodde anonym-greia var ment på deg. Det var en annen anonym jeg skrev innlegget til. Uansett er det hyggelig å lese om alles beretninger. Ikke et svangerskap er likt, og jordmødrene har nok av spørsmål å svare på. Godt vi har hverandre her på forum! Klem. Klem.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 Skjønte det med engang jeg signerte anonyme så begynner folk å jah skrive dritt, mente det ikke sånn overhodet jeg elsker å spekulere! trudde helt at jeg skulle få gutt.. Alle "tegn" tydet på det ,men det var en nydelig jente!!! Alt er forskjellig for alle å det stemte overhodet ikke på meg ,men det kan stemme på dere?!! tRor bare ikke på sånn jeg ,men spekulerte mye selv!!! ja lykke til uansett.. Signerer anonym i protest nå;-)
Lone35 =0) Skrevet 28. november 2006 #18 Skrevet 28. november 2006 Jeg har vært plaget med masse kviser i begge mine forrige sv.skap. Har gutt og jente. Det eneste som hjelper er å gå til hudpleie. Jeg har litt kviser nå også, og dessuten kløe over hele kroppen. Hjelp!!
Morango 29.05.2007 Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 Helt ok, Anonym. Vi har alle ulike meninger. Og det var ikke dritt om deg? Synes du det da? Men over til saken; godt du fikk ei nydelig jente;) Mulig du ble litt forundret da du skriver at tegnene sa gutt. Man fabulerer gjerne litt og mener at magefølelsen eller vår finurlige kvinnelige intuisjon sier det ene eller det andre.. Var du på ultralyd? Skal selv på UL snart og tror ikke jeg vil vite kjønnet. Litt spennende å ikke vite alt. Men vi får se, kan hende jeg ombestemmer meg mange gang innen den tid. Samboer tror det blir en gutt da og jeg jente, og begge vil ikke la UL avsløre noe.. Men "scruffy" er jeg vertfall i forhold til før graviditeten. Så hvilket kjønn det kan tyde på...Hm-jeg er jaggu ikke sikker.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 jeg venter gutt men har ingen kviser..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå