første-27 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Er 26 uker på vei og får smerter på venstre side av navlen hvis jeg står/går mye, dvs mer enn 1 timer om gangen. Det er IKKE kynnere for det har jeg av og til og det gjør ikke vondt, men dette er en sterk ømhets-smerte som om noen trykker veldig hardt på begge sider av huden/kjøttet. Kan få smerten selv om den lillle sover eller sparker på den andre siden av magen, tenker derfor det ikke er henne. Smerten går over nesten med en gang jeg setter meg ned for å hvile. Hva kan dette være? Jeg kan ikke finne noe info om sånt noen steder, begynner å bli litt bekymret.....
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde det slik med førstemann, jordmor kalte det for "hold-smerter", det gikk over etter en stund når jeg bare fikk sittet eller lagt meg ned, men kom nesten alltid vis jeg gikk en tur el. Kan jo være at det er det samme du har, men jeg syne du skal ta dette opp på neste kontroll likevel for sikkerhetsskyld.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hei du! Jeg veit ikke om dette er noe av det samme.. Men noen ganger sånn helt plutselig så får jeg sånne stikk bak navelen på en måte.. Hehe (innvendig, bak navelen kjennes det ut som).. Hvis jeg trykker på navelen gjør det kjempevondt.. Dette var noen minutter, å så slipper det taket.. Jeg spurte legen min her om dagen, å da sa han bare at det var nok ikke noe å kekymre seg over.. Det har ingenting med babyen å gjøre.. (for jeg sa jo at jeg kjente spark).. Men han sa jo som sant er at det er mye som skal strekkes og vokse nå.. Det går nok over, men er du veldig bekymra for det så hadde jeg ringt jordmor/lege bare for å høre.. Lykke til=)
første-27 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Takk for svar/råd:-) Jeg skal heldigvis snart til jordmor, så tar det opp med henne da. Pga et litt problematsik svangerskap med blødninger tidligere, er jeg 100% sykemeldt, men har veldig lyst å jobbe litt igjen, så håper ikke disse smertene gjør at jeg ikke får lov til å jobbe... Kjenner heldigvis masse liv:-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg får også slike smerter rundt og bak navelen av og til. For noen år siden hadde jeg det akkurat sånn da jeg hadde forstoppelse, så jeg har bare regnet med at det har noe med fordøyelsen å gjøre. Men det er ikke noe moro å plutselig få slike smerter/knip når det passer minst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå