Gå til innhold

veien til mannens hjerte..

Anbefalte innlegg

-går gjennom magen, sa mormor bestandig .Nå skal jeg stelle ekstra godt med gubben noen dager, ( idag blir det lammekoteletter og sjøl plukket kantarell surret i rømme , når vi sitter i soffan masserer jeg nakken hans) ... ler.... sleip ja ? hehe.. han vil jo være med på prosjektet, men dat skader ikke få tankene hans over på andre ting :-) Da blir det litt mindre press på hva man skal prestere.. og litt mer morro .Har testa siden dag 9, og igår kveld på dag 14 var testen positiv. Brukt Pergo igjen denne mnd, men har ikke kjent noen stikkinger som forrige runde.Eneste jeg har kjent er litt kvalme de siste dagene.

Alt ligger til rette liksom, nå er det bare å krysse fingre..:-)

Ønsker dere en fin uke .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7262904-veien-til-mannens-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Hihi ja... håper alt er bra med deg og de andre prøverne her.

Snart er det jul.... får stadig spørsmål om hva jeg ønsker meg..hadde jeg svart : En baby!! Da hadde jeg garantert vippa de av pinnen ..hehe

Så jeg ser litt fjernt ut i lufta og sier.. åå.. jeg vet ikke helt..

.men jeg vet jo heelt klart hva jeg ønsker meg da.. EN POSITIV GRAVIDITETS TEST :-)

Krysser og krysser jeg...Håper for deg at du får ønsket ditt oppfylt.

Hva gjør vi ikke for dette edle formål. Uansett babymaking eller ikke, tenker jeg mannen din liker oppmerksomheten...

God innsats bør gi belønning synes jeg...ü

Hehehe... ja.. han er som en katt i fløteskåla vettu..

-.vi har hygga oss midt i El-tiden så får jo bare krysse fingre..Men at jeg tror det går i boks...veeel.. har liksom prøvd og ønska så lenge at man mister litt trua etterhvert, selvom man holder det gående med testing osv..

-Om det ikke klaffer nå.. skal jeg tigge legen om dobbel pergo..håper jeg får det..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...