Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Kjenner du noe mer, eller er du på føden kanskje? Tenk i morgen har vi termin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tuppa! er litt sent på'an i dag, hehe. Nei, er nok hjemme enda, sukk - var egentlig sikker på at i går måtte være starten på noe, men neida. Utover kvelden dabbet det av, og jeg sovnet til slutt på sofaen rundt kl ett. Våknet av noen krafttak rundt tre, og tenkte kaaaanskje det tar seg opp igjen nå??? Men gikk inn i sengen og fikk sove, sov faktisk helt til kl halv elleve i dag! Men da er jeg jo i hvert fall godt uthvilt hvis noe skulle skje. ;-) Var jo helt utslitt etter gårsdagen også, da. :)

I dag har jeg ikke merket noenting, annet enn at nå når jeg var på do kom det MASSE slim - jeg mener, oh my god, hvor kom DET fra?!?!?! Var det plass til alt det oppi der...??? (Sorry detaljer!) Men det var ikke tegn til noe blod i det. Så nå skal jeg drive litt research og se hva som står i alle de gamle innleggene jeg aldri leste, hehe.

Tar det også som et godt tegn, i hvert fall...det skjedde nå etter at jeg var en liten tur med hunden. Kanskje jeg skal ut og gå litt lenger, hihi!

OG i dag er jeg så utrolig fornøyd, for jeg har jo klart å grine meg til en vaskedame her hjemme, så nå er huset rent og ryddig i tillegg! Tredje uken hun var her nå, og det er så deilig! Hurra!!!!!!!!!!!! (Jeg orker ikke vaske lenger, og mannen er så travel på jobb...så til slutt gikk han med på at vi måtte ha hjelp. Verdt pengene bare for å slippe å mase/krangle mer!)

Hvordan går det med deg da? Tegn til noe??? Forresten tusen takk for at du tenker på meg, blir så glad da. ;-)

Skrevet

Får håpe det tar seg opp til deg igjen da!! Noe modna sikkert i går:) Så det var nok ikke for ingenting.

Her har jeg noen tak som jeg selv tror er rier. Det er i allefall ikke kynnere. Har blitt litt vondere utover dagen, men er fortsatt overlevelelige. For 2-3 timer siden, varte de e 40 sekunder, og kom med 7-8 minutters mellomrom. Har ikke tatt noe tid i det siste. Har ikke snakka med føden da. Mulig jeg ringer bare for å høre hva de tror dette er.

Når gubben kommer hjem skal jeg ta han med på en oppoverbakketur tror jeg. Føler ikke for å gå alene nå.

Skrevet

Så spennende - du "leder" foreløpig du da, hehe! Ja kanskje det hjelper med en liten oppoverbakketur? Håper det!

Har nesten ikke hatt noen kynnere engang i dag, bare litt stikking oppi skjeden liksom - vet ikke helt åssen jeg skal forklare det, men kjenner at NOE skjer i hvert fall... Også det slimet da...herlig... ;-) Alt tolkes som et godt tegn nå, ler meg ihjel...

Si fra hva de sier på føden da, hvis du snakker med dem! Lykke til - hadde vært stas å føde på termin da, ikke så mange som klarer det, hehe

Jaja jeg går og lager meg litt middag jeg da...men i mellomtiden: heia Tuppa82 og småen!!! :D

Skrevet

Hehe:) ja det er herlig med alle tegn som slim og stikking. Noen sa en gang at stikking er modning.. Og det er jo supert. Nå kommer disse takene litt tettere tror jeg. Men tror ikke det varer noe lenger. Må vel ta tiden litt igjen.

God middag:)

Skrevet

Hei tuppa! Har du tatt tiden igjen? Er det noe utvikling? Snakket med føden?? Mange spørsmål, hehe. Spent på dine vegne jeg nå, her er det fremdeles bare stikking i dag. ;-) Heier på dere!

Skrevet

Hei hei:)

Her er det ca 5-6 minutter mellom. Men de varer bare i 40-45 sekunder. Det er vist litt lite. Har ikke snakka med føden ennå. Huff, litt skummelt dette. Stakkaren der inne skal jammen ut...

Tror jeg skal gå i dusjen nå, så ringer jeg etterpå. Er litt rar for jeg kvier meg litt for å ringe. For jeg tror fortsatt at dette er bare luring:)

Skrevet

Sånn var jeg i går også, kvidde meg skikkelig for å ringe, skjønte ikke helt hvorfor! :) Mannen måtte til slutt nesten tvinge meg... ;-)

Trodde det var fine greier jeg, med 5 minutt mellom, og 45 sekund per? Synes å erindre at det var da vi fikk beskjed om å ringe føden, jeg! Altså, JM på fødselsforberedende sa det... Så spennende!

Hvis du har tid så får du si adjøss før du drar på klinikken da - ellers må du ha masse lykke til, så håper jeg at jeg følger tett på hælene dine. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...