Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har de siste dagene tatt meg selv i å holde meg på magen når jeg reiser meg opp, spesielt vis jeg på må på do, for da blir det så trykk mot blæren vis jeg ikke holder litt igjen. Når jeg skal plukke opp noe på gulvet så er jeg automatisk begynt å sette meg ned på huk i stede for å bare bøye meg osv. Må nesten smile litt av meg selv, for det skjer helt automatisk og uten at jeg tenker over det før etterpå. Regner med det er kroppen som merker at noe er i endring og blir tyngre i forkant, selv om det ikke er mye tungt enda da. Når merket dere noe til dette?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Har ikke merket noe ennå.... hmm, kanskje fordi jeg er vant med å være tung? er i uke 28....
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hmmm, kanskje det bare er jeg som er litt rar også? ;-) Mener å huske det var rundt denne tiden jeg begynte med dette de to andre gangene også, føles ikke komfortabelt å bøye seg lenger osv.
første-27 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hei:-) Jeg merket det sammen for noen uker siden, da jeg var ca 22 uker på vei. Men så er dette mitt første svagerskap da. Tipper at kroppen din gjør det automatisk siden du har vært igjennom dette 2 ganger før..... Jeg kan glemme noen ganger, f.eks. hvis jeg skal knyte skoene, men merker fort at jeg ikke kan gjøre det som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå