Gå til innhold

har vært ho JM nå.. (kjedelig innlegg, hehe)

Anbefalte innlegg

og alt er bra :D

har i dag nøyaktig 4 uker til termin, og sånn ser det ut:

SF 36cm

blodtrykk 110/60

ødem 0

urin +1leuk

hodet er nesten festet, og ligger ganske langt ned i bekkenet allerede, men jeg har fortsatt rompa hans og føttene i ribbene, JM mente det var derfor jeg har så lite mage, fordi han gjør seg "lang"

blodtrykket på lillegutten var ca 150... var 154 da hun begynte å måle, og 142 da hun sluttet.... tror han var litt sint på JM, tihi.. siden hu prøvde å få tak i hodet hans rett før hun målte :D

fikk satt opp hele 4 nye timer.. håper seff at jeg ikke trenger de 2 siste i hvertfall.. men får mer og mer på følelsen at det blir et nyttårsbarn på meg... :o

spurte forresten JM ang. dette med å prøve å sette i gang fødselen, og da sa un at hun IKKE anbefalte lakserolje, hvis noen av dere gikk med tanker om det.. men kanel, bringerbær, sex og co er helt i orden ;)

pjah... det var dét :P

har ikke noe å klage over akkurat i dag... bare gleder meg at alt er bra .. og at jeg går ut i permisjon neste uke, woohoo :D

ha en fin dag jenter :)

Fortsetter under...

Slettes ikke ett kjedelig innlegg ;) tvert imot!

Så flott at alt står bra til da!

jeg er i uke 36 på torsdag, skal til legen mandag, så da kan vi sammenligne :)

*ler* høres ut som om han er litt sinna da ja :)

min lille tass har hatt jevne 144 hele veien, er nok ikke så lett å tirre han tror jeg :)

Samme termin som meg, da...26/12?

Vært hos legen idag, og mine mål ser sånn ut:

SF 29cm

BT 100/60

Ødem 0-1

Urin -

Ble litt bekymret for SF-målet mitt da det har flata ut siden sist, og jeg kun har lagt på meg 3 kg i dette sv.skapet, så jeg skal på ny UL i morra, for å sjekke at alt er OK. Kjenner jo liv, så er ikke så bekymret, men....

Hjerteslagene lå på 144 denne gangen, litt lavere enn tidligere. Tror det er ei lita jente som lurer her inne, jkanskje får jeg en ny kikk i morra...

japp, termin 26/12 :) hvor er det du holder til/skal føde?

tror ikke du må bekymre deg for bebisen, hjerteslagene er jo optimale og hvis du kjenner liv, så står det helt sikkert bra til med h*n lille i magen din :)

må si ifra til oss i morgen hva dem sier etter UL seff!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...