Gå til innhold

Noen twilightere her idag, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet meg på jobb etter sv.skapskontroll hos legen...

Sf-målet mitt var flata ut, og siden jeg kun har lagt på meg 3 kg i dette sv.skapet skal jeg inn til UL på St.Olavs i morra.... Bt fint og urinprøven fin, kjenner liv gjør jeg, men...

Greit å få det sjekka iallefall. Er jeg riktig heldig da, får jeg kanskje se om det stemmer at det er ei lita jente der inne også. Hadde jo vært koselig å handla litt nytt til den lille....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Var stille her i dag ja :o)

Så greit å få sjekk etter avflata SF-mål, skal vel egentlig bare mangle da, men fint å få det så raskt! Kanskje får du bekrefta kjønn også ja! Du får komme med oppdatering i morgen! Da jeg for tredje gang hørte det var en jente i magen min kjøpte jeg inn litt rosa og en kjole...men er jo ikke sikker før hun/han har kommet ut :o)

Håper dagen på jobb blir fin da! Ikke så lenge til du går ut i permisjon kanskje?

Skrevet

Siste arb.dag er mandag 4/12, men avspaserer litt så siste arbeidsdag er faktisk nå på torsdag!;-)

Hurra!!!!!!!!!! Skal bli bra godt å ta det litt med ro hjemme nå i desember.

JM sa jo på ordinær UL at det så ut som ei lita jente, men har ikke tort å stole 100% på det, så jeg har ikke kjøpt noe til denne ungen, stakkar... El jo, vogna er svart med røde detaljer... gleder meg til å montere snart. Er jo 4 uker til termin idag, så nå er det vel lov?

Formen din, da?

Skrevet

Nå har du "lov" til å gjøre ting klart ja, det er jo ikke lenge til termin :o) Spennende! Venter selv veldig på stellekommoden vi har bestilt...håper håper de ringer i løpet av uka! Litt barnslig, men har så lyst til å få vasket klærne og gjøre alt klart! Snart er det jo advent og førjulskos vi skal bruke tiden på :o) Lurer forresten på en ting...har kjøpt ny voksipose. Burde jeg vaske det trekket, eller er det greit å bare bruke det som det er? Er så mange som vasker alt mulig...ble sånn i tvil!

Deilig du har siste arbeidsdag straks da, nå fortjener du å hvile deg hjemme! Jeg har ikke vært på jobb siden midt i september...er utrolig rart, savner jobb veldig akkurat nå, men det blir nok snart glemt når snuppa kommer! Formen er litt opp og ned, har hyppige kynnere som tar tak bak i ryggen og nedover lårene, men skal ikke klage - har ellers ikke hatt en plage dette svangerskapet :o) Er spent på om hun har tenkt å komme litt før, eller om det skal være sånn på overtid også...! Hvordan er formen din da?

Skrevet

Har ikke voksi-pose vi, men en gammel skinnpose fra "før krigen...." Neida, men den er faktisk fra 1952. Mamma sov i den, jeg og broren min, samt guttungen på 3....

Skulle ikke tro det er nødvendig å vaske en ny voksipose. Jeg vasker alltid sengetøy og klær som er nye før bruk, men ikke dyner og puter etc....

Skrevet

Formen er ganske bra den. har hatt et fint svangerskap uten mye plager annet enn halsbrann.... Litt skranglete bekken hvis jeg ikke er forsiktig og passer på, men overkommelig. Løper trapper opp og ned hele dagen på jobb og etter en aktiv 3-åring etterpå, så....

Har begynt å kjenne litt ilinger nedover rumpeballene og ned i lårene de siste dagene, spesielt hvis jeg har sittet lenge i ro.

Kynnere vet jeg knapt hva er...

Skrevet

Huff, så stille det har vært her i dag, da! Bare fem innlegg? Huff, huff... Kan vel kanskje skyldes at småtten til 1D gjorde entré - plutselig ble det liksom alvor her!

Er omsider hjemme igjen, og det skal bli godt å komme tibake på jobb. Bare noen uker igjen nå, skal bli godt å bli ferdig men samtidig er det så godt å få gjort seg ferdig også:)

Håper det blir mer aktivitet i morgen, da, klem til alle

Skrevet

Her er jeg en liten tur i hvert fall :) Har hatt en travel og sitsom dag.

- leverte knøttemor i barnehagen. oppdaget at den nyvaskede dressen hang hjemme. Da jeg gassa på i bilen ble det llle hullet i eksospotta et STORT hull. Nå høres det ut som jeg kjører harley eller noe... dritglatt på veien, for sein til jordmortime, ikke sjans il å ringe fra bilen pga fri-eksosen... heldigvis supergrei jordmor som ba meg slappe heeeelt av :)

MEN jeg har 36 (!!!) i sf-mål, noe som sprenger skjemaet ganske grundig. Jm trippelsjekka, men det var 36... Altså må jeg inn på ekstrakontroll neste uke, og ul på legekontoret om 2 uker. Jm er sikker på at jeg kommer til å føde i romjula, ikke senere, og at fødselen kommer til å ta ca 6 timer fra start til slutt. Da rekker jeg kanskje å komme meg på sykehuset... Knøttemor har det fint, ligger med hodet ned og rumpa opp, ikke festet hodet enda men det trenger hun jo heller ikke gjøre før fødsel siden jeg er 2.gangs.

Etterpå ble jeg intervjuet av lokalavisen pga den siste tids utvikling i saken om jordmortilbudet i min kommune og nabokommunen. Rakk å handle tre julegaver før jeg skulle fotograferes. Måtte innom posten og sende en haug med ting, holdt på å besvime tre ganger før jeg ble ferdig. Bekkenet var helt kake... handla, henta lillemor, laga middag, og slokna fullstendig på sofaen etter barne-tv...

herregud for en dag, og imorra er selvsagt fridagen til lilletrollet, så jeg får ikke slappet av heller... fordelen er jo at dagene går dritfort, plutselig sitter jeg her med knøttemor i armene tenker jeg, og oppdaterer twilight-jentene på min dramatiske helikopterfødsel, hehehehe :)

Skrevet

Som syteinnlegget mitt indikerer; jeg har hatt VONDT i dag. Mer er det ikke å si om det. En eller annen høyere makt straffer meg.

Skrevet

Du har min fulle sympati... Jeg har faktisk PLANLAGT å ta en paracet imorra. Fatter ikke hvordan jeg ellers skal komme meg gjennom dagen... sånn går no dagan :)

MEN - du har heldigvis ikke lenge igjen nå :) Og med modningsakupunktur så tror jeg dette kommer til å gå så det suser!

Skrevet

trøst deg med det at når du er på termin så har jeg ENDA 30 dager å legge inn syteinnlegg på, hehehe :)

Skrevet

Men det hjelper lite med kort tid til termin hvis jeg ikke kommer meg av flekken uten å skrike i smerter. Hver gang jeg setter venstrefoten i bakken kjenner jeg en stikkende smerte verre enn noen smerte jeg noen gang har kjent.

Uff, jeg som ikke har klaga, eller hatt noen grunn til det heller, siden jeg ble gravid.

Skrevet

Er det isjias (?)-nerven som har slått seg vrang?

ps: klag ivei du, godt å få det ut gjennom en kanal som dette :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er. Det slo til på lørdag og har bare eskalert siden da. Skal pine meg opp og lage kveld straks, kanskje jeg da rekker ned til Grey's anatomy.

Det rare er at det bare gjør vondt i korsryggen når jeg legger vekten på venstre fot, høyre kan jeg hoppe med om jeg vil.

Skrevet

Det var da en uvanlig kort tråd vi klarte å lage idag....

Vi får komme sterkere tilbake i morra, satser på at dagen til både Hanne og Ka-Ping blir litt bedre også.

Du må vel bare regne med litt ubehag de siste dagene fram til termin Hanne, det er jo ikke lenge igjen nå...... Håper du fikk ordna kveldsmat til Grey`s - her går det i CSI på tirsdager!

Nettopp hatt en liten prat med mamma her. Hun tilbød seg å være med på UL i morra tidligere i dag, og "korte" meg sa jo at det trengte hun jo ikke...jeg er jo vant til å dra avgårde alene på alt av kontroller, så hvorfor skulle i morra være annerledes liksom?

Men....hun har jo aldri vært på UL sjøl, og er jo sprekkeferdig for å finne ut om det virkelig er ei jente der inne eller ikke. Blir jo hennes andre og siste barnebarn mest sannsynlig dette(har en homofil bror...), så jeg måtte ringe henne og si at hun får lov til å bli med...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...