Gå til innhold

Første barseltreff -juletrefest med homofile og barn

Anbefalte innlegg

Hei

Til dere som tidligere har visst interesse for barselgruppe (og nye).

Homofile og barn arrangerer juletrefest på Hosle skole i Bærum, Bispeveien 73, på Hosle. Søndag 17.desember. Klokken 14.00-16.00.

Jeg tenkte dette kunne være en fin måte å få til første treff, og for å for å få i gang barselgruppen. Da kan jo hele familien komme! Jeg tenker at dette skal være en gruppe for de som både har og venter barn.

For mer info om juletrefesten se: http://www.llh.no/LLH_der_du_bor/Oslo/Undergrupper/Homofile_og_barn/

Man må melde seg på!

De som ønsker å være med på barseltreffet må også gi tilbakemelding via denne siden, da jeg ikke har noe med arrangementet til homofile og barn å gjøre.

Håper mange kan komme!

Fortsetter under...

Hei "Igang...", "Callmebecka" og evt. andre,

Ja, vi er også påmeldt juletrefesten til Homofile og Barn.

Kommer hele gjengen. Dvs. "Lille-M" med to mammaer og en storebror, og storebrors far, og fars mann.

Har veldig lyst til å være med på noen treff i en lesbisk barselgruppe.

Meldte min interesse for dette allerede i våres, da det var ei som het Kristin som var coordonator for gruppa. Men så trakk hun seg, fordi hun skulle tilbake i jobb, og så så det ut som hele gruppa "kokte bort".

Blir artig å se dere live!

Forresten, Callmebecka, hadde det ikke vært artig å fått til et treff mellom deg og meg og tullene våre en gang før jul? Piper deg jeg!

Heisann!

Vi fikk en liten gutt i mars så han har allerede rukket å bli 8 måneder. Kunne gjerne tenkt oss å bli med i en barselgruppe. Tror det hadde vært fint for han når han etterhvert blir større å kjenne flere regnbuebarn med to mammaer. Skal prøve å komme på juletrefest, men han er jo litt liten enda...

Annonse

Siden det har vist seg tungt å dra oss ut av hjemmene for å treffes er dette en god måte å komme igang på, og så håper jeg alle dere enestående mødre (som eventuelt føler at dere ikke passer inn på homofile-og-barn-juletre-fest) vil vurdere å kaste dere på senere!

Mamic: Vil gjerne treffes, men har begynt å jobbe igjen.... Og kveldene frem til jul er ganske så fulle allerede. Juletrefest er nok beste sjansen!

Håper dere har det godt, vi sees!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...