Gå til innhold

hilsen frå en nybegynner..


Anquor

Anbefalte innlegg

Vil bere sei hello og melde meg inn i klubben....

eg er ikkje heilt sikkert på om eg skal behalde barnet, men eg trur det.

kom akkurat heim frå legen og ho trur eg er 6-7 veker på vei....nyhenda er veldig ny, så eg veit ikkje kva eg vil enda, tankane har enda ikkje roa seg....spennande og skremande på same tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det må være trasig¨å være i et slik dilemma. har du ikke kontakt med faren ettersom du ikke vil beholde barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men det er på vei mot slutten, og eg veit ikkje kor mykje det fristar å bli aleine mamma :/

og når ej fortalde nyhenda igår så var det ikkje akkurat lykke i heimen, og eg fekk beskjeden om at det forandrar ingenting, tanken om å slå opp et fortsatt der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt kinkig det der. Jeg skal slettes ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg vet bare at når du sitter der med babyen i hendene etter fødselen så er man bare verdens lykkeligste... Har selv en sønn på to år og venter en i juli neste år. Du vet sikkert dette allerede, men det er faktisk et liv der inne som du har en slik makt over at du kan bestemme om det skal få leve eller ikke. Jeg kjenner mange alenemødre som får ting til å fungere veldig greit med far til barnet osv. Måtte du ta det riktige valg for deg, det ufødte barnet og faren til barnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur faktisk jeg kommer til å beholde det ;)

det er jo barnet mitt, jeg er nysjerrig på hvordan det kommer til å se ut og hvilken personlighet det får og hvilken talenter det får sjangsen til å utvikle, alt er spennende og nytt....

det blir nok til at babyen kommer til verden ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...