Focusina Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hei jenter. I dag tok jeg en CB digitaltest. Fikk "ikke gravid". Men da jeg tok ut test stripen, fant jeg en tydelig blå strek og en svak,svak,svak. Kan jeg i det hele tatt vurdere noe ut i fra teststripen inne i den digetale? Så stiller jeg meg videre undrende med hva som er vistsen med digetal kontr den orginale fra CB? Den er jo rå dyr 235kr for tre. Da jeg ble gravid sist, testet jeg med manuell CB test. Fikk da svak,svak,savk først. Undrer nå om jeg kan ha tatt testen for tidlig. "Tror " jeg hadde eggløsning for 18-19 dager siden. ( Vondt i siden) Noen med digitale erfaringer her?
attpåklatt!! Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Har ikke noe mer erfaring enn det eg har lest her inne,og det er at en IKKE skal tyde streker på den!! Det er det som står skrevet som gjelder, sorry!! Men, du kan jo ha tatt for tidlig test.. håper det for din del. Men, hvis du har rett i når du hadde el, er det nok rett resultat.. Men, prøv igjen du!! Lykke til! Klem!
Focusina Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Leste på pakningsvedlegget nå...ta testen TIDLIGST 19 dager etter du hadde sex sist. Det er altså stor mulighet for at jeg har tatt testen for tidlig. Da er det bare å krysse fingrene. Har ikke hastverk, men det hadde vært kjekt å vite om og når jeg blir gravid pga praktiske omstendigheter. Utenlandsopphold/permisjon m.m.
pandabjørn Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 jeg betaler 269 for 7 tester i pakka jeg.. jeg bruker alltid cb digital synes det er best.. og jeg ser også når jeg tar ut testpinnen at det er en svakstrek som står der da men den skal vi ikke se på når det står at man ikke er gravid i displayet
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Mas@ander.. 7 pakningen er jo el tester, ikke gravitester?
pandabjørn Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 gud går det ann å tenke så feil *ler* ja det stemmer det Hannahღ - lengter etter spire sist jeg kjøpte cb var el test så jeg tenkte bare på el test jeg takk for at du retter meg opp )
Gjest Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg begynte å lure om testene nå også kom i 7 pk.. for det had jo vært utrolig kjekt for oss testomane..hehe
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Både lørdag og i går..... regner det som negativt, og at tr dukker opp når som helst. Håper hun kan skynde seg litt så vi kan begyne på ny pp.....Skulle vært her i går, tror jeg... Lykke til til oss begge:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Disse strekene på test-pinnen betyr ikke noe som helst. Det er derfor den dig. testen er så bra - man slipper å tolke streker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå