Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 med blemmer og såre bryst, tårene renner hver gang jeg babyen tar tak og begynner å suge etterhvert blir de bare nummene. jeg kjenner ikke så mye mer, men når babyen slipper svir de igjen. jeg fikk salve på sykehuset, og smører godt men syntes ikke denne har noen virkning. hvor lang tid tar det før det blir bedre? hva annet kan jeg gjøre, er det noe som hjelper? gir snart opp denne ammingen, det skulle være kos ikke smerte. fler som har det som meg, hva gjør dere? sitter her å gråter og gruer meg til neste amming.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 huff ja jeg husker dette. jeg fikk og salve på sykehuset men syntes ikke den hjalp. jeg kjøpte en fra spoteket som heter brysvortekrem, og den funket mye bedre. men det som virkelig hjalp meg var at før jeg ammet, myknet til brystvortene/Sårene/blemmene med litt morsmelk, da gjør det ikke like vondt når hn begynner å suge. etter amming kan du la de lufttørke. jeg skylte også brystvortene med lunket vann, og det ble raskt bra her. jeg gruet meg også til å legge henne til, men prøv dette, vet vil nok hjelpe.
joplaya Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hadde på samme måte her, var grusomt å gråt og gruet meg til amming..Det som var rart var at babyen min hadde bra tak i puppen, og alt skulle jo stemme..men ble uansett sår jeg og..Eneste som hjalp var albueskjell, merket bedring nesten noen timer etter jeg tok de på.. Anbefaler det på det sterkeste!! lykke til!det blir bedre!!
Janne&Noah Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg måtte pumpe den tiden jeg var så sår helt til sårene var grodd igjen. Brukte også apoteksalve, pureLan, kjempegod. Ennå må jeg sitte å holde i puppen når jeg ammer, ellers suger han skeivt. På sykehuset fikk jeg beskjed om å ikke gjøre det, men det er det som funket her:)
adelia*termin 18/10* Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 jeg kjøpte brystskjlod på apoteket. brukte det et par dager ble helt fin. jeg var så sår at jeg blødde, au au au.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 jeg blødde og..og det ble harde sårskorper på puppen auuuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå