Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 har lest at det anbefales å spyle seg nedentil med dusj, 2 ganger om dagen den første tiden etter fødsel. rekker dere dette? jeg rekker ikke altid to ganger om dagen er for sliten om kveldene. men får jo gjort det om morgenen, er dette bra nok? forresten hvor lenge skal man holde på å spyle to ganger om dagen da? blir så stresset av alt styr jeg. babyen er jo knapt en uke gammel og jeg er så sliten.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 jeg gjorde ikke det, men jeg dusjet en gang om dag. og jeg fikk litt vondt da jeg skulle tisse så morgen og kveld brukte jeg vann med grønnsåpe...
m-mamma Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg dusjet en gang om dagen. Men hadde et desilitersmål stående ved do som jeg hadde lunkent vann i og helte over mens og etter at jeg tissa. Det var utrolig lurt. Svei jo grenseløst i stinga uten. Og lurt å huske på å tisse. Gratulerer med babyen! Husk at det er normalt og lov å være sinnsykt sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå