Gå til innhold

kan noen hjelpe meg...? Er helt grønn på dette jeg:)

Anbefalte innlegg

Jeg voknet i 9 tiden av noe rom rant, gikk på do og da rant det mer (tisset ikke). Kom vel kanskje et halvt glass om jeg skal beskrive mengden. I ettertid så har har det kommet litt etter litt og en del utflod. Når jeg var på do i stad så var utfloden blandet med blod (rosa) og så kom det litt blod. Har hatt vondt i magen og ryggen siden kl 6 i morrest. Kan det være at fødselen er i gang? Hadde tenkt å ringe til føden, men har vært der så mye at terskelen for å ringe har blitt høy nå, og dere desemberdamer er jo så flinke:)

Fortsetter under...

Blir jo litt feil at jeg svarer, siden jeg heller ikke har gjort dette før, men det er omtrent dette jordmor beskrev til meg som at det var igang. Ring og si ifra at vannet mest sannsynlig har gått, også får du vel beskjed om å komme inn når riene er regelmessige med 5 minutter imellom?

Annonse

På meg høres det ut som om du burde ringe føden. Høres ut som om vannet ditt har gått, men jeg er ikke akkurat ekspert selv. Er første gang for meg og. Men ring, du. De sier at det er viktig at man ringer når det er noe man er usikker på, og det er ikke mulig å ringe for ofte.

Lykke til!

Da har jeg ringt og de ville ha meg ned til sjekk. Tror jeg venter et par timer før jeg drar - de sa at det ikke var noen hast, og vil ikke virke for ivrig heller:) Håper noe er i gang nå:) Er så spent!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...