Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Han får ellers bare mm og vann, men er vann no godt til brødskive da? Skal prøve å lære han å spise brød nå, han klare ikke biter ennå...men må prøve..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg synes vann er helt greit ved siden av brød,ettersom han er 9 mnd burde du vente med melk:O)
mamma_til_Thea Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 datteren min på snart 8 mnd elsker skive med leverpostei på og får kun vann å drikke ved siden av. Greia er det at de vet ikke om noe annet. De vet ikke hva saft og juice er for noe og føler/har ikke behov for dette i det hele tatt! Alt er en vanesak og jeg tror det er viktig å lære de tidlig til å drikke vann. Hilsen mamma`n til Thea
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Enig med mamma_til_Thea. De vet jo ikke om noe annet, så litt dumt og venne de til juice og andre ting de sikkert kommer til å synes smake bedre enn vann. Jeg gir snuppa mi vann til maten... men jeg kommer til å la hun smake på litt juice etterhvert, men synes vann er greit som tørstedrikk:)
-Hathli- Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Her spises det brødskive med vann til:)
MintCondition Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Bare vann her. Drikker bare vann selv også, liker ikke brus
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Vatn her. Men han drikk nok mest etter at han har fått i seg skivene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå