Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Når begynner babyen å sparke? Testa positivt i helga, så jeg er helt fersk, men lurer på alt mulig nå da!
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 min begynte så smått i uke 17, men ble ikke skikkelige og tydelige spark før nå i uke 23;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Babyen begynner å sparke ganske tidlig (husker ikke helt når, men ihvertfall før uke 12), men når man klarer å kjenne det er veldig individuelt. Førstegangsfødende kjenner det som regel senere enn de som har vært gravide før, fordi de vet hva de skal kjenne etter. Noen har kjent det så tidlig som i uke 13-14, mens ande har måttet vente, kanskje helt til uke 24 og kanskje lenger. Så kommer det litt an på hvordan babyen ligger. Sparker den mot ryggen er det ikke like lett å kjenne det som hvis den sparker mot magen.
godiva med 3 gull Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Det første du kan kjenne etter er bobler eller noe som kan kjennes ut som om du har en sommerfugl som flagrer med vingene inni magen. Det er hvertfall det første jeg har kjent. kanskje rundt uke 15 ca.. kommer an på din str også.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 jeg kjente spark i uke 17 tror jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå