mamma-01 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Lar du bebisen sove ute i vogna/ gå tur når dei har feber Eller er du inne med dei heile dagen??
Tredjemann på vei :D Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 jeg ville latt min lille sove ute om han hadde hatt litt feber. særlig nå som det enda er plussgrader ute. bare husk å passe på å hverken kle på ungen for mye eller for lite og ha på ei god, tett lue rundt ørene:)
To_små_prinsesser Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde ikke gjort det, men jeg sier ikke dermed om det er skadelig eller ei, for det kommer vel an på hvorfor barnet har feber. Det er jo ikke feberen i seg selv som er sykdommen...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 lillegutt har feber, og ørebetennelse på begge ørene nå, og sover kun i vogna,så jeg kledde på han,og gikk en liten tur,han sloknet så å si med en gang da,men tok vogna inn i gangen når vi gikk inn,så sov han der i 15 min,ikke lange stunda men.. Men er jo også godt for dem å få litt frisk luft når dem er syke, har ikke vondt av det. Men som andre sier,pass på hva du har på av klær, og ikke sett vogna slik at all luften som blåser (hvis det blåser da) kommer rett inn i vogna =) Heller skjekke noen ganger ekstra at han ikke fryser eller er for varm, så tror jeg at det skal gå bare godt =)
2_TETTE Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Sønnen vår på 14 mnd har sovet ute i vogna hver gang han har hatt feber, for ellers sov han så lite. Han sover alltid dagluren ute. Når de har feber er det godt at det ikke er for varmt for dem heller. Pass på å ikke kle på for mye og sjekk oftere. Viktigst med ly for vind etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå