Gå til innhold

flere unger som digger tran her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt lyser opp med et skikkelig glis så fort vi sier "skal du ha tran?". da hopper han omtrent i stolen sin mens han sier "tjah, tjah" som betyr tran:) er så morsomt å se! skulle ønske jeg var like flink til å ta tran selv jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, kjempegodt. Nesten som belønning. Akkurat som fluortablettar.

Skrevet

Ja,lillegutt her også elsker det!

Eneste som kan stoppe hylingen et par sekunder under kveldsstellet;-)

Skrevet

godt å høre at noe hjelper på humøret hans da, men kan jo ikke pakke i han tran hele tiden heller:) svarte på innlegget ditt på skravlesiden også skjønner du. det er nok bare en periode han går igjennom nå, eller at han rett og slett ER veldig aktiv og urolig av natur. sikkert slitsomt for han selv også til tider.... lite trøst i svaret mitt på skravlesiden kanskje, men for å si det sånn: jeg VET bedre nn du tror hva det vil si å være utslitt og føle seg som verdens verste mamma. min lille hadde kolikk og hylskrek de første 4 mnd av sitt liv i tillegg til at jeg hadde store ammeproblemer, og det stoppet ikke der... i tillegg hadde han en sutreperiode i 2-3 mnd etter kolikken. men fra han begynte å krype rundt selv har han stort sett vært blid og fornøyd, bortsett fra enkelte dager såklart. og ved måltidene kan han også være vanskelig, særlig når han ikke får spise selv eller ikke får kline brødskiva si utover hele bordet o.l.:)

og som sagt i det andre svaret mitt så har kveldene vært veldig slitsomme den siste mnd, i tillegg til at jeg har eksamener rett rundt hjørnet (idag f.eks) så jeg må lese så fort han sover.

lykke til, og prøv å forstå at det er lys i tunnelen. han er bare en liten unge vet du:)

Skrevet

Begge mine er sånn. Veldig greit de er glad i det.

Skrevet

Har ei her også som elsker tran:-)

Spør etter det selv kvar morgon:-)

Skrevet

Ho elska det fram til ca 14 mnd, nå kniper ho igjen munnen, og det er tilfeldig når jeg får i ho tran. 19 mnd. nå...

Skrevet

Vår lille sier "mer, mer!"

Skrevet

Jepp. Her er det et høydepunkt når hun får tranen sin. Skjønner ikke at det går ann å smatte i seg noe som smaker så ekkelt, og si "nam, nam", men bra er det i alle fall!

Skrevet

Du mener den fantastiske "fiske-desserten," som den kalles her, mmmmmmmmm ;-)

Selv synes jeg tran-kapsler duger i massevis, he-he.

Skrevet

Johannes elsker tran, og kunne sikkert drukket opp hele flasken hvis han hadde fått lov..;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...