Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 4-åringen min gikk bort til en av de ansatte i bhg i dag, og fortalte at hun bare hadde med enullsokk, og om hun kunne ha lånesokker i dag, blid og høflig. Pappaen iaktok. Og da utbrøt hun et "ÅÅOFFHH" verre enn noe. Skikkelig høylytt sukk. "Ja, du må vel det da". Herregud, hva er dette for en måte å møte barnet på da? Har flere eksempler på sjokkerende episoder med henne: Et bare kom innom bhg og henta noen ting, for han skulle ha fri. Kom med moren. Og da sier hun: "Neimen Hei! Så dumt du ikke skal være her i dag da, for nå skal vi kose oss med nybakte boller og "Pia" har med sjokoladekake for hun skal feire bursdag...!" Stakkars den ungen som fikk høre dette!! Hun er avdeligsleder, førskolelærer altså..Og hun kan mye, men enkelte gang eier hun ikke antenner!
Paddin Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Nei, dette er ikke noe hyggelig hverken for barnet eller oss forledre. Jeg hadde en sån " dårlig kommentar" fra en av bh personellet til min datter i bh for ikke lenge siden. Det var da vi skulle hjem fra bh - jeg henter vanligvis kvart på fire hver dag - og da er det mange barn ute og leker med massevis av leker. Da den nye "regelen" er at barna skal rydde opp leker etter seg fikk jenta mi mer enn en kommentar på vei ut. Denn dagen lekte hun med dukken sin da jeg kom og lillebror syklet rundt og jeg syntes jeg var flink som ba lillebror om å kjøre sykkelen til skuret. Da vi var på vei ut, stoppet en av bh personalet jenta min fysisk med utstrakte armer og sa til henne " Nei du får ikke gå enda - siden du ikke har ryddet noe. Nå får foreldrene deres lære dere at dere skal rydde opp etter dere " Tror du jeg sprakk eller... og jenta mi ble jo helt knust, men ryddet ryddet vekk noen spader. Jeg tok vedkommende til side og tok dette opp med henne med en gang at slikt ikke kan aksepterers og at hvis hun hadde problemer med at vi forledrene ikke var flinke med denne oppryddningen måtte hun ta det oss oG ikke barna. Dagen etter kom vedkommende krypende å beklaget seg både til jenta min og meg selv for sin oppførsel. Nei, man kan ikke akseptere alt mulig rart. SI I FRA - det er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå