Gå til innhold

Hvor mange hadde gu på 6 ukers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke det,jeg...men har inntrykk av at alle har det. Er legen min sløv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde de skulle sjekke at alt stor bra til der nede jeg da... Jeg hadde hvertfall=)

Skrevet

Jeg hadde det. tok celleprøve + at hun kjente om livmoren hadde trekt seg skikkelig sammen. om legen din er sløv vet jeg ikke

Skrevet

jeg hadde, men har hørt om fler som ikke har hatt... sikkert forskjell fra lege til lege... men det er jo greit å skjekke at alt er ok

Skrevet

hadde ikke jeg heller... syntes også det var rart...han skulle ta det når vi skulle sette inn spiral sa han ;) etter 12 uker altså;)

Skrevet

Ja - for å sjekke sting og livmor og rester etter...morkake? Et eller annet i hvert fall. Veldig bra å få "ryddet opp" der nede. Jeg gikk til min private gynekolog da - hadde ALDRI tatt GU hos fastlegen - urk.

Skrevet

jøss, det er jo det som er (nesten) hele poenget med den kontrollen!!!!!! Legen skal se at alt har trukket seg tilbake, sjekke sting, rifter osv.

Skrevet

Hadde ikke GU. Jeg hadde keisersnitt, så legen mente det ikke var nødvendig... Kunne jo vært greit å skjekke livmora alikevel da.... Og det var akutt keisersnitt, så fødselen var jo i gang med åpning på 7 cm...

Synes det var litt sløvt av legen, jeg da!!! Har byttet lege nå!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...