Gå til innhold

Sender herved julegave til alle prøvere...

Anbefalte innlegg

vet det er litt tidlig med julegave nå, men jeg har et tantehotell til alle innpåslitne tanter...

I anledning julen så tenkte jeg at alle dere prøvere kan sende deres tante til meg, slik at de kan være på hotellet. Hvert opphold inneholder et program som varer i 12 mnd.

De får god behandlig så de skal ikke ha noe ønske om å vende tilbake før de blir kastet ut etter 12 mnd...

grunnen til at jeg gjorde dette er at jeg sitter her i 2. trimester og må innrømme at de beste tiden min på BIM var da jeg holdt til på bli gravid..

Jeg ønsker derfor dere jenter den største julegaven dere noensinne kan få...å bli kvitt prøver tittelen og velkommen inn i 1. tri.

Måtte denne måneden lykkes for alle...

Stor klem fra Rose....

Fortsetter under...

Åh, driver dette hotellet med henting av kunder og har ansatt lokale innkastere?? I så fall må dere SKYNDE dere å hente mi, for tempen min sank i dag (miljøet blir litt kaldere i god tid før tanta kommer) og jammen har jeg ikke begynt å spotte litt også (hjertet blør like mye hver gang hun kommer) :o( Og hvis ikke skal jeg egenhendig kneble, binde og kaste henne inn på et rom hos dere, låse og svelge nøkkelen, hehe *ond mot tante i dag*

Annonse

så ikke meldigen din før nå pga sykt barn....(ikke det imagen da) men jeg skal sende bud etter din tante på røde rappen....

Privatfly lander i oppkjørselen din om 5 minutter -er hun klar?

hheheheheheh!

Dette var et veldig morsomt påfunn!

Tanta mi er så lei av meg, så hun drar gjerne. Men hun er litt usikker på fremmende, så jeg vet ikke............... Men hun har sagt hun vil være ute av livet mitt for en periode fra ca 5.12 Ta godt vare på henne!!!! :)

Denne julegaven likte jeg :-)

Prøvde å legge inn en viktig melding til tante i helga om at hun herved er permittert de neste 12 månedene og at flybillett kan hentes på nærmeste flyplass, men er ikke sikker på om hun har fått den....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...