Gå til innhold

Studentbaby ;)

Anbefalte innlegg

Hei!!!!!!

Herlig! ser ut til at du og har hatt en flott dag då! Må være himmelsk å være uten krykkene! *krysser det jeg har for at lisjejenta no e festa og du forblir krykkefri*

Eg sveve framleis, har sove SÅ godt i natt, som eg sa på ein eller anna tråd her, man kan sjå det på magen min, den e plutselig blitt høgre på ein måte, og meir fleskete på sidene istedefor heilt sprengde! HERLIG!

kanskje det va nedvasken ja? eller berre genane te faren, alltid ute i siste liten ;)

nei, no går eg te termin og over det tenke eg, eg og den 4 kg ungen min! *gleeeeeeeeeeda meg* Plutseleg kan eg være med å diskusjonane om modning og fødsel og igangsetting og.... alle spark eg kjenne e no "nye", så det e plutseleg TOPP å være gravid igjen! håpa berre på at det blir mindre kynnara og no! så det betyr at du kan få først :) værsegod! eg stilla meg pent bakerst i køen igjen :)

Stemme!! e ditta chopper programmet ja! ray e ikkje så super motorsykkelfan, men derimot sveisar av yrke med ein draum om å være bilmekanikar :) Tøff du forreisten som kjøyre! eg køyre ikkje bil eingong :)

då har vi ein avtale då! har dradd fram eska me julepynt og gler meg te imårra :)

Du får sei te far din(evt mor di) at pappa er Jan hovland, somdrive me ditta varmesøkande kameraet, termograf, jobba tidligare på på vest foto og ramma inn bilde :) og igjen, vi bur i det kvite huset ner me sjøen ;) sia eg berre har gått i florø 1 år, så trur eg neppe far din veit ken eg e :) lagde ikkje SÅ mykje rabalder det året ;) fekk tilsnakk for røyking ein gong berre, trur det va alt eg har prata me han :)

e nok sant det, e dissa mødrene som e mest nysgjerrige ;) men mamma veit jo ken du e, så ho slapp å lure so lenge :)

Tanta mi e ho som jobba på ewos, i resepsjonen, bjørg hovland. for sjå om mor di vart klokare no :)

seff har eg ein plan ang juletre :) eg brukte heile tre minutt på å klekke den ut jo! ray seie at vi må ha edelgran, så han får stå for det;)

og det va MEG :)

okei då... litt meir om meg :)

ska forresten på sjukehuset på omvisning i dag :) *ler*

og etter at vi hadde vært der i går, gikk vi te byen for eg hadde overtalt ray te å kjøpe EIN body.... han kjøpte 4 pluss eit sett med bukse og genser/skjorte! i 56 :) og sokka og lue :)

*skjønne sambo*

har forresten newbornbleie på rema te 20 kr pakken, ska visst være veldi billig seie dei som har greie på det :)

nei, no!

ka gjere du på om dagane då? begynne du å komme inn i heime-heile-dagen-berre-slappe-av modus du og?

kos og klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helluuu!

Ikkje heilt krykkefri likvel rekna eg med- trur eg berre hadde ein veldig god dag i går. men men - har gått uten i dag også, men har vore hos fysio. då e det alltid vondt likevel - så enten ein kombinasjon av begge dele, el nåkke anna. men men, føle meg jaffal bedre, og det e bra! no e det berre å gjere som fysio sa - ikkje overdrive sjøl om eg føle for både det eine og det andre :-)

så bra med den babyen din! skal berre sjå det hjelpe både på det eine og det andre at han har visst ei av sine beire side (han kan jo når han vil tydeligvis)! tippa du ser stor forskjell på magen ja, dei e jo ikkje akkurat nåkken frø lenger der inni! du får nyte sparka på nye plassa og alt anna som høyre med. fekk du forresten sånn ca mål på at han blir rundt fire kg altså? når vi va på ekstra ul for ei stund sia sa legen at alt mellom 3400 - 3900 her i gården, men hakje tenkt så masse på det. mest fordi andre har fått sånne mål og så hakje det stemt. men dei har fått vite mykje meir enn ungane viste seg åvere. men men, dei lærde seie no at det ikkje e nåkke verre å føde en unge på 4,5 kg enn en på 3,5, og det e no sikkert sant. haueomkretsen e kanskje viktigast??! hakje heilt peiling nei...uasnett e det dritbra med den guttungen din altså. og herlig at du syns det e fint å vere gravid igjen!! hold på den følelsen lengst, mulig du blir lei mot slutten uansett!

ellers hakje eg rukke å dra fram øskja med julepynt i dag, men berre vent, den ekje langt unna! i dag har eg vore hos fysio og så har eg handla julegave til min kjære. og so har vi forresten handla inn siste rest av babyting - olje og såpe og salve og slikt - no e har vi alt!! trur eg jaffal. det føles merkelig at alt e i orden, en gang va det jo hundre år til vi i det heile tatt kunne tenke på at vi skulle handle vogn og søte babyklede. der høres det forresten ut som han sambuaren din koste seg en smule hin dagen?? hehe, artig når de vise de der sidene sine som vi ikkje ser kver dag ;-). og so skjorte då..hehe, blir en liten tøffing når han får på seg den ja!

ang rema - tipset kom akkurat litt for seint, men ellers takk - vi kjøpte en pakke blei hin dagen - hugsa heilt ærlig ikkje ka den kosta.

men no MÅ eg legge meg...men skrivast nok i måra el neste dag ja! får besøk på formiddagen i mråa, så det blir koselig!

forresten - hakje sett mensana her inne - ho MÅ jo vere i fødsel el nåkke??? *kryssa fingra og tær for at det går bedre enn ho frykta!!*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7274365
Del på andre sider

skubbing her også. såg du hadde prøvd å nappe tak i emg på msn i dag tidlig - hadde nettopp gått til sengs igjen. Sov dårlig i natt, men det rare va at i sekstida når han står opp pleie eg å vere på god vei til legoland (for å bli der til sånn elleve el nåkke), men i dag våkna eg skikkelig til og va attpåtil sinnsjukt svolten! så då stod eg opp og åt ei skive og bimma ein times tid, gjekk å la meg igjen litt før åtte, då va jenta trøtt igjen...hehe. elelrs har dagen gått fort med besøk og diverse i den dur. i måra e det jordmor - blir jo litt spennande no som ting nærma seg. men ditta va altså egentlig bare skubbing...hihi.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7284736
Del på andre sider

*ler*

Har søstern på besøk, så da står jeg opp i halv seks seks tia og slarver med henne og ray til de reiser på jobb/skole :)

så er d litt bim og så er det sove litt... tv kanskje... msn.... bim....tja, dagen går iallefall ;)

nå er jeg akkurat ferdi med skjerfet til min lille niese jennifer, så er snart klar for nattataen:) tror ejg....

husker jo seff ikke hva du skrev igjen no vettu :)

*ammetåke jah!*

katten har forresten klora meg over heile magen i dag ;(

så nås er ikke den stakkars hvite magen min ut i måneskinn....

fikk du pynta i dag da? jeg har lagt på to løpere.... lenger kom jeg ikke :D

*ler* skal ta litt mer i mårra, men klarte ikke å komme helt i stemning i dag ;)

nå fødes det forresten i ett kjør her! Helen har jo fått, anne evy fikk i går, siw termin lørdag..... spennende!!!!

*huff* nei, jeg bare surrer :) får ta det igjen te mårran :D

kos og klem fra surrete

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7288272
Del på andre sider

enda ett kjapt innlegg her!

Da fikk jaggu siw babyen sin idag! er på vei ut døra for å se det lille vidunderet nå, må bare lande først ;) er helt gira!!!!

og rema har forresten ikke ett en ukers tilbud, men skal liksom være fastpris ;)

Ja herregud! huska du med en gang vi begynte å skrive/snakke??? då va vi heilt på tuppa for at ikkje alt va i hus og greie ;) men det ordna seg no jagu! har kjøpt kurve og klippa opp kluta og greie, så her e det klabert! venta bare på at eg skal kunne flytte senga og legge på sengetøyet ;)

og vekta synes eg e mest moro fordi eg hadde tippa det samme sjøl ;) eg vog 4030 og ray 3770 (trur eg)

og ditta visste ikkje legen, så var litt moro :D

nei kjere folk! no e du neste i køen!!!! ska eg also gå heile desember aleine eg???? *hulk*

neida, her e det meir enn nok å henge fingarne i, så skal nok gå ;)

nei kjere! må springe!!!

ikkje fød enno da!!!! *ler*

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7294863
Del på andre sider

Annonse

først og fremst: eg lova ingeting ang fødsel - skulle jenta ha et ønske om å komme før tida, så e ho hjertelig velkommen!! Begynne å bli vel forsynt no, sjøl om det e to veke til termin...blæ. jaja, målet e å ha en plan for dagane framover, om ikkje anna enn at i måra skal eg bake el besøke nåkken, sånna t eg e sysselsatt framover. for dagane blir nok lange om eg berre skal sitte å ruge. men vi får sjå - eg kan jo fortelle det til deg (tør egentlig ikkje sei det høgt i tilfelle det skulle gjere meg endå meir forventningsfull nemlig), ka jordmora sa. for du veit eit av dei evindelege temaa på des.klubben no om dagen (har jaffal vore) - slimproppen. folk skrive at det kan ta og har tatt alt frå to tima til fire veke før fødselen e igang etter at slimproppen har gått. hadde bestemt meg for ikkje å spør jordmora, men så greide eg jo ikkje la vere...ho sa at som regel skjer fødselen innen to veke ette at proppen e gått, men at nokre selfølgelig oppleve å gå lenger...fader asså, for hvis dei to vekene stemme så e eg mor innen 11.desember!! men eg prøva å ikkje tenke på det, for det blir nok ekstra lange daga ette dei to ukene...men men.

ellers har eg vore sløv her inne i det siste, dagane har gått litt fort, særlig ette at eg begynte med nattesøvnen fra seks til elleve-tolv om morningen (natta e ei fin tid å berre ligge å vri seg på) og så ut på nåkke.

dette e e berre sånn hei og hadet - har berre venta på at min kjære skulle bli ferdig på badet - husmora har laga god frokost i dag!! heimelaga rundstykke og egg å greier! jau, men no kom han, så då får vi ete. men eg håpa du ahdde det strålande på julebord igår, og at du ikkje dansa på deg bekkenløsning!!

skrivast seinare!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7317789
Del på andre sider

kor spennande!!!!!!!!

Blei heilt smågira igjen eg no!!!!!

e berre ein kjapp hei og hade her og, skal frese over huset, så kjem svigerinne, svoger og nevø på kakebake, middag, overnatting!!!

Så her må det henges I!

men bim avhengig som eg e måtte eg berre kjapt inn og sjå kor det går med deg og tette ;)

kryssa fingrane og skjønna godt at du har litt hetta, litt spent, litt gøad, litt rolig og alle de 590 følelsane eg trur man kan få etter ein sånn beskjed ;)

Å hellan deg! sende deg litt fødestøv i smug her, etterfulgt av ein stoooooooooooooooooooooooooooor klem!!!!

brw, ingen bekkenløsning her i gården, lot dansinga være i går ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7318710
Del på andre sider

*tar imot fødsestøvet (men det va litt lite...har du meir?? hugs å spare til deg sjøl..hihi)*

litt kjapt her også - har brukt dagen i heimen stort sett + en tur på kid og på rema :-). min kjære gode mann har støvsuga og vaska her (han e så utrulig han, berre sa i dag tidlig at han ikkje gadd dusje med ein gang, for han ville støvsgue og vaske først!!! la det vare, la det vare), og eg har rydda og tørka støv. og NO e adventsstaken komt på plass - i måra kan vi kveikje fyste lyset veit eg...endelig!! og då har eg 14 daga og du 27 (?) igjen til termin! ellers har eg fått fram ein nisse, to englar og fått mannen til å henge opp nokre raude hjerte i vinduet. eg e kjempefornøgd med tilværelsen akkurat no (knisa litt for emg sjøl) - her lukta reint og her e litt julepynta og snart får vi besøk av nevøen vår som skal sove ehr i natt!! herregud, det blir løye, vi har funne fram stellematta og badebaljen, og so skal han få prøve vogga :-). *smila fornøgd*

men no stikke eg igjen - lage litt mat før vi får nevøen vår i hus!

kos deg med besøk, men ikkje stress så masse at kynnerane slår deg ut!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7320590
Del på andre sider

koselig med besøk? det va det jaffal ehr, han vesle nevøen vår oppførte seg som et prakteksemplar, han har berre sove like lenge i strekk ein gong før! den som ikkje sov var sjølsagt tante hønemor...kanskje han fryse (sjekka mange ganga, men det skulle jo nåkke til å greie å fryse sånn som eg pkka på han), el ka va dei lydane? ja, no vil han vel ha mat snart igjen, ja no våkna han nok...men han sov...og eg va våken...kjære folk...på slutten av natta tenkte eg mest på korleis det skal funke å få en baby i huset som skal vere her kver natt...kjem eg til å sove igjen i heile mitt liv??!? jada, eg skjønna at vi venne oss til det og sånn, men eg begytne å lure litt på ka vi ha gjort hi natta ;-). men men, jo even våkna jo til og med også, men har jo evne til å snu seg og sei at han våkna og seie fra når han vil ha mat, sove no...så sovna han igjen. men vi va begge knust i går, la oss kvart over ni (herregud, hadde slitt emd å holkde meg våken i fleire tima allerede då) og sulle sjp istid2, eg hugsa at den begynte...hehe. min kjære kasta inn handkledet i titida, då sov eg allerede godt. våkna halv ett og va våken en liten time, men sovna igjen, og va heilt i legoland når klokka ringte kl 9 (vaktmester og div skulle komme innom i dag for å sjå på nåkke greie - dei skal skifte ut vannrøra i heile borettslaget, men nok om det, tar tre veke å skrive om alle min bekymringa i forhold til det - i kortversjon altså..hehe). men eg kom meg opp, har no sotte her en time, e drittrøtt endå. skal prøve med pepsi max og marsipangris (stakkar babyen, mora ekje så flink på å berre vere sunn akkurat, så vhis du e sånn superflink der, så veitkje eg om eg vil vite det en gang..men men, eg har jo slutta å røyke...den evige trøsta mi, ja, nei, nok om, det, elelrs blir det berre side opp og side ned om alt eg gjer og et og alt som skulle vore heilt annleis), men funkakje det blir det sofaen!!! har hørt rykte om at det e viktig å vere utkvilt når babyen komme - det e vel en god grunn til å slumre på sofaen vel?!?! *hente marsipangris (som det e så utrolig dårlig gjort å selge allerede fra midten av november) og brus og skubbe vekk tankane om at huff så usunt*

jaja, blei masse om emg sjøl igjen ditta...jaja. ellers satsa eg på en god dag - får besøk i ettermiddag - gleda meg masse!!! to venninne fra lærerskolen som e begynt å jobbe, så eg har ikkje sett de heile høsten (de e ivirge i tjenesten + plussa t første året e vel travelt trur eg, mens eg har gått å dingla med et meir el mindre mislykka studentopplegg..hehe). blir koselig!!! skal lage svele e planen...mmm...nok en grunn til å vere usunn, må jo ha nåkke og fore gjestane med!!

håpa du får ein strålande dag!!! korleis går det med kynnerane forresten? og e du begynt å virkelig tenke fødsel no??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7335718
Del på andre sider

åååååååååååå................ høyres no ut te at du har hatt ei flott helg, tross søvnmangel :) vår nevø sov trolig lenge, så mora var storfornøyd ;) han e to i februar, og hadde jo me seg mora, så var ikkje nåkke stress dfor oss :)

men etter julebord og besøk og kakebaking søndag, sovna vi begge kl tre på dagen :) *ler*

har det strålande, men forholdsvis lite kynnare i forhold te ka eg e vand me, og søve som ein stein for tia! deeeeeeeilig!!!

var hos legen i dag, og fikk svar på koffor eg søv so godt :)

*kremter* blodprosenten min har falt fra 12,4 til 10 sia sist :) hahaha! ikkje rart eg søv!! *ler*

og ikkje uro deg for at eg e sunn nei! har nådd det magiske tresifra talet på vekta i dag :) og har i dag satt te livs to kokosbolla, littt smågodt, julebrus og mousakka me loff :D

ikkje ein grønnsak å sjå :)

*lova og forbetre meg*

men tebake te nevøen din, kjere folk, ja blir nok ikkje masse søvn :D neida, blir annerleis når det e din egen :)

eg har låge og sove middag på sofaen me lille nurket te siw på 4 daga :D

gjekk ner te ho kl halv ni i dag tidlig, og so har vi vore hos legen, trygdekontoret og i byen og surra :) orntli kosa oss ;)

Har IGJEN lova at no ska eg få pakka dinna fødebagen ;) stort lenger e ikkje eg kommen me fødselstankane ;) utsette heile tia og tenkje på det ;)

du da? nærma seg jo me stormskritt no!!!!

E kjempespent ;) tenk at du kan sitte me lille jenta di kvert augeblink omtrent :) under to veke igjen te terminen din no :)

nei,l må legge meg nerpå ein tur te.... heilt kjørt i dag :)

stor klem fra slakka :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7341805
Del på andre sider

jau, blir berre litt kort igjen, e på vei til sengs. trøøøøøøøtt! men det blir nok like spennande som det pleie å legge seg - ligge no der å slumre til morrakvisten så går eg i koma for nåkken tima ;-). I måra e det forresten jordmor igjen, håpa babyen ahr festa seg no. innbilla meg det, men vi får sjå. så blir det uansett godt med ein kontroll, bekymra meg no litt om dagane. trur helst alt e bra, lika å tru at eg hadde "visst" det eller følt på meg om det ikkje va det, men det går jo mot slutten og det endå fleire tanka oppi haue!! men men. merka at eg begynne å bli vel forsynt no - pølsa e kokt som svigerinna mi seie det. ungen må gjerne kome kor tid som helst no - eg e komt på det stadiet at fødselen kan gjer så vondt den berre vil, for no vil eg ha det overstått. så då e det artig å tenke på at det kan gå nokre veker til...hehe. men men, kalge og syte e no nåke eg kan jaffal!!

skal skrive meir og oppdatere etter jordmor i måra, no tar eg med meg halsbrannen og går å legge meg (hvis du ikkje har testa det eller ikkje hørt det, så funka faktisk lovehearts mot halsbrann!! 2-4 stk tar knekken på det for ei stund).

håpa det e bra med deg også (for det e egentlig bra med meg, berre ein smule lei no om dagen!)! sov godt og alt sammen.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7359216
Del på andre sider

Annonse

*ler*

må da virkelig være lov å være lei no :)

ingen som klandra deg for det!!!

Har prøvd lovehearts, og det hjalp ei stund.... heilt te eg begynte å gulpe istaden :( så eg sverga te sjokolademelka te tine(ikkje litago) den e suuuuuuuuper!!!

ellers har faktisk vatn me sitronsaft hjulpe og .:)

huff, e ikkje greit me alle tankane som kjeme no mot slutten.... og vi jente har ein flott sjette sans som fortel oss om noko e gale :) og å gå å bekymre seg når det nærma seg e nok heilt vanleg, det igjen gjer oss dissa flotte timane me søvnlaushet.... prøv en dose med lav hb :)

det gjer underverker!!! hadde det ikkje vore for at eg kanskje må bygge opp litt energi te fødselen hadde eg bedt legen i å droppe heile jernlagertesten neste uke ;)

Fødselen kjem te å gå så det susa ette!! me den bekkenløysninga og styre du har hatt, so e det berre rett og rimeleg :) det har EG bestemt :)

kossen gjekk det me bakedagen då? no e sju sorta ferdi og du e klar for jul? eg e ferdig me julegodis og har dei medregna sju slag, so gidde ikkje stresse meir :) ska prøve å få tatt huset ein tur i måra, men får sjå.... orntli giddalaus her i gården(perfekte tekn på at det ikkje e noko fødsel i næraste framtid )

Apropo, e jo den berømte fullmånen i natt ;) trur han tassen eg har e litt påvirka;) her har det vært kynnere og aktivitet i magen heile dagen og eine puppen lek som ei sil!!! problemet te påsan e nok helst at han ve komme ut sida mi, slik som han har låge, men det fordømte hode hans vil liksom ikkje bli med!! så han rykka og slit og drar og styra, ikkje på veg nerover, men neeeeeeeeeeida ;) han ligge skrått øve magen min og finne liksom ikkje heilt roen :)

*ler* ser han for emg der han ligge å styra :) men neida lille venn, du sitte nok i klisteret :D

huff, nei, no må eg vel legge meg eg og... humoren begynne å bli ufattelieg laber, så da får eg kaste inn håndkleet :)

ha ei riktig god natt, håpa du får sove!!!

jon blunds spesial sovestøv sendes deg, men en liten dose fødestøv te etterpå ;)

###################################################

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

##################################################

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

###################################################

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7359853
Del på andre sider

faderullan altså, no e det snart slutt på fullmåne + tre daga før og etter, og her skjer det ingeting...jaja. i dag har eg lagt på sengetøy i vogga - det va vel det einaste som ikkje va gjort, så kanskje ho skjønna at nooo kan ho komme, for no ahr fått soveplass også :-). *krysse fingrane for at babyen e heilt ekstremt smart og skjønna at det e berre å komme*. dessuten vaska eg klede no, for det va et par ting i skittentøyet eg vil ha i bagen, som no faktisk SKAL pakkast så snart kleda e tørre, for som du skjønna skal jaffal babyen sleppe å lure på om ting e klart her...

ellers vart det kokosmakrona i går - dei vart veldig gode, så eg jobba med å fortrenge at vi har dei. kanskje eg må få min kjære til å gøyme dei, hehe. (men her ekje sju sorta atlså, men eg syns no fire e ok også..eller blir det stryk til eksamen på husmorskulen kanskje??)

ellers har det vore ei like spennande natt som alltid. dvs, eg sov faktisk i tre tima før eg våkna -slå den du!! då va eg til gjengjeld LYS våken og hadde ganske ilt i korsryggen (bråvåkna og tenkte at no skjer det, men sjølsagt ikkje, stod opp og det forsvann sakte men sikkert, og det vakje skikkelige tak ein gong, berre jevn vondt), så eg stod opp og bimma litt, men det va ensomme greie klokka fire om natta!! her va rett og slett ingen andre den timen eg va her frå halv fire til vkart på fem. men men. eg stod ikkje opp før nærmare tolv, så eg tok det litt igjen i dag tidlig kan du sei. ellers sulla eg fremdeles rundt i morgenkåpe og drikke pepsi max, tenkte å sjå om det e nåkke på tv snart...litt godt også å kunne berre sulle rundt uten å gjere så masse.

du då? any news? han ligge på skrå endå han der karen din? det gjorde vesla her ei stund også, før ho fann ut at hodet ned va også ok. skal berre sjå han finne rette veien ut, han skal berre erte deg først.

no har eg en date med tv'n på soverommet, men vi skrivast!!

ha ein super dag :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7378129
Del på andre sider

*ler* han har nok hodet gått nerover sjøl om han ligge skrått :)

e vel d som e probleme hans trur eg :D

og, ja, ka e det med dissa nattlige vondtane????

I natt verka og rykka det i heile ryggen og magen, kynnerane varierte fra heile magen te å bare være rare vonde stramminga under navnlen hvis du skjønna???

hadde mest lyst te å daue, grine, tja, begge dela eigentleg. kvalm blei eg og!

lura på om det kanskje kan være at han drive å festa seg el nåkke? men kjenne liksom ikkje nåkke neri.... der hvis du skjønna? nei ikkje veit eg:) sovna tilslutt av rein utmatelse trur eg ;) og borte var et når eg sto opp!

resten av dagen har eg bare hatt vanlege kynnera(bortsett fra litt kvalme som blir me) og HALSBRANN!!!! AAAAAAAAAAAARGH!

har fått ein brå forståelse for at man kan bli sinnsykt lei på slutte :)

*ler*

men du veit, det går an å sende meg ei mld hvis du går å stige om natta ;) eg høyre ikkje telefonen me mindre eg e våken(ødlagt høgtaleren) så hvis eg e våken og kjeme eg springande på bim eller msn :)

Fader så flink du e då! dinna bagen ska eg ta ein eller anna gang ;) LOVA!!! (og lyg)

eg telle alt som sju sorta eg ;) derfor eg e ferdi ;) *ler*

tenkte eg sku laga kakemanna og, må berre somle emg te å kjøpe hornsalt ;) kanskje det blir nokon kokosmakrona her og? ristoppa må eg iallefall få ordna meir av, dei e oppspiste allereie :)

tjohei! nei, får oppdatere meg litt her, har vært og kosa baby heile dagen :)

kos og klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7380593
Del på andre sider

Då har vi jaffal en avtale når det gjelde msn og bim om nettene - eg høyre heller ikkje tlf hvis eg ikkje e våken. Så om du føle for å stå opp kan du altså berre sende ei melding, so gjer eg det same!

og ja, eg skjønna ka du meina med vonde stramninga under navlen...helsike altså, det e vondt, og eg har hatt ein del av det. ellers e det jo som du seie - det en el anna vondt enten i magen el i ryggen sånn på det jevne - life's a bitch and then you die...helsike, trukje eg har verken sagt det eller tenkt det siden ungd.skulen. jaja.og kvalme ja, eg som trudde det va nok med nåken veke kvalme i begynnelsen! ha, nei det va visst feil, kvalme og hauepine med jevne mellomrom no mot slutten, joda, heilt topp det. uansett har eg prøvd å forklare min kjære om alle vondtane mine i dag og at eg faktisk syns det e utruleg kjedelig å berre vere ilag med meg sjøl (kan ikkje skjønne at han har gifta seg med meg, eg hadde ikkje gjort det) om dagane. og han stakkar prøva å finne på ting eg kan gjere - som om eg ikkje har tenkt på det!!! problemet mitt e vel helst at på daga som i dag så har eg ikkje lyst ut for ei dør for eg e sur og grinete, samtidig som eg hakje lyst å gå her inne på dei seksti kvadrata våre heile dagen heller. og ja, eg har tenkt på bilda som skal i album, papirhaugen som skal i perm, brøda eg skulle ha bakt, kem eg kan besøke osv....huff, her får du det virkelig - har hatt ein herlig dag som du forstår...hehe. men men, heilt sikkert bedre i måra, og det e jaggu godt! rekna med du jaffal skjønna litt ka eg meina, for det e jo ikkje det at eg har det heilt jævlig heile tida, men at enkelte daga berre e heilt ræva. har vore litt ekstra av dei i det siste, men eg prøva å late som eg trur på det når svigerinna mi seie at ho føle på seg at det ekje lenge igjen før eg kalva.

og kalving ja...eg har funne ut at det skakje stå på oss jaffal, at ikkje vi ahr gjort alt kalrt, så i dag har eg redd opp senga, dvs vogga, og eg e, HOLD DEG FAST, begynt å pakke bagen!!! Har ikkje stappa nedi toalettsake og sånt, men andre ting som e klart e på plass. *nikka fornøgd med ei litt overlegen mine - sjølsagt e bagen klar liksom*

og han babyen din, kan jo vere han festa seg ja. eg veit ikkje nøyaktig når det skjedde, men i går hos jordmor va jo hauet festa her i gården. kan godt vere det e det han drive med, det hørtes litt kjent ut. men eg kjente og stikninga der nedi ja, på unevnlege stader, og ubehag, ilt både framme og bak der neri ja, men om det va at ho festa seg el at det e nåkke modningsgreie veit eg ikkje sikkert. men vi kryssa fingra og tær for at han akren din drive å festa seg ja.

ang dei sju sortane - kan sikkert bli fleire her om ikkje ungen tar te vett og kjeme ut snart. har handla til ristoppa jaffal, og so skulle svigerinna mi komme med ein sort - her e det byttehandel. ho får litt kokosmakrona, eg får andre greie av ho (hugs ikkej namnet selfølgelig).

men no skal eg snart legge meg, e trøtt i trynet og ber høgare makta om at både du og eg får ei natt med berre herleg skjønnhetssøvn. *går ut forbi døra og sende sovestøv til svelvik ###############################################################################################################################################################################################################################*

skrivast i måra (håpa det ikkje blir i natt!)

klemmings frå bæærgæn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7384837
Del på andre sider

Tenkte berre å skubbe litt eg, sånn på en lørdags morning. dvs, det e jo morning i den forstand at eg våkna for gode 40 minutta sia!! Fekk litt sjokk når eg såg på klokka, men det har jo tross alt vært ei heilt gjennomsnittlig natt - va oppe og trakka og bimma litt og elste litt nyhete sånn mellom halv seks og halv åtte, så når eg då sovna igjen gjekk eg sikkert rett i koma! Såg på en tråd at du hadde sove lenge du også - då må eg jo sei te deg som dei fleste nybakte mødre seie til meg - nyyyyyt det!!!

elelrs e det lite plana for dagen, den eine eg hadde om å treffe ei venninne i byen gjekk i vasken med all sovinga. men det e igruunn greit, sitte her i morgenkåpa og bimma mens eg har ete heimelaga rundstykke til frukost.litt skallebank har eg også, så eg trur eg skal fortsette å kula'n ei stund til. ikkje stresse med påkledning og morgenstell og sånn heilt endå...hehe. snakk om å bli dørgande lat! Men men, skal jo ut av huset seinare som du veit - til svigerinna mi å ete (STERK for min del) taco, så vi får sjå om eg får lokka mannen med på litt ordnings når vi e komt heim, så kan eg føde i måra!!! hahahaha!! nei, vi skal jaffal vere sosiale i kveld, og det e heilt greit på eit så forsiktig plan..hehe. e visst litt tante og nokel og besteforeldre i byen i helga, og eg føle meg egentlig litt fæl som ikkje har invitert de hit, men eg veit at då begynne eg å stresse med at her ska sjå heilt ordentlig ut og så må eg lage til nåkke, - eg kjenne at DET orka eg faktsik ikkje...men men, eg seie til emg sjøl at det e lov ei veke før termin. uansett har eg avtalt å komme på døra å hente nåkke dei har med frå ho mor, men det blir i kveld etter taco. frå sjølsagt dårlig samvittighet for at det ikkej blir sånn ordentlig besøk, men det får gå sin gang! Og med min fantastiske hukommelse så skal du ikkje sjå vekk frå at dette e som blåst vekk frå tankane mine ganske kjapt!

i måra har vi lite plana, og det e igrunn greit...deilig det også.

ja, det va litt blabla om meg og helga det her då.

håpa du får ein fin lørdag!!

klem frå meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7401311
Del på andre sider

U go girl!! et sterk taco!!! det e bra:)

eg har som du såg sove leeeeeeeeenge idag og det va DIGG!!!!

va riktignok midt på natta før eg sovna, men likevel :)

satt no her å sløva og planla dagen, då vi plutselig ser svigerfar komme kjørande :) trodde ikkje han kom før i kveld!

heiv oss rundt og fikk plukka opp det verste før han kom inn døra:)

ellers har vi vært ein kjapp tur nedi sentrum, så eg fekk kjøpt julestjerner(blomane) litt pynt og lys :) så no ser det ganske koslig ut her!

etter det, satt vi og skravla litt før ray og faren reiste te holmestrand ein tur for å hente nåkke stæsj. eg fekk bli att og vaske hus ;)

rakk riktignok berre å støvsuge sofaen og vaske øve golvene, for der kom broder stig, ray sin bror :)

no sitt han på dataen te ray, mens eg ordna pizza og vi venta på karane skal komme att fra holmestrand :)

pjuh! prøve meg på kakemenn i måra trur eg :)

forresten ga tanta mi meg en støkk i ste, vi snakka om alle unevnelege plaga man får som gravid, og når eg sa at eg lok melk lo ho: ja det e det dyra gjere rett før dei får det! ska berre sjå han kjem no likavel! *aaaaaaaaaaaaaaaaaangst* blikje nåkken unge før eg har pakka dinna bagen, så no larr eg han forbli upakka!!!!

og det var nok om meg :)

synes ikkje du ska ha nåkke dårleg samvete eg. e det nokon som forstår slekt så e det familie;) dei hadde no tatt vegen tideligere hvis dei absolutt kom for å sjå deg og leiligheta trur eg :)

eg gjer egentleg pokker i kor det ser ut her, og det sa eg når eg fekk besøk idag og, eg orkakje styre so færlt! og sia alle rundt emg ve ha ongen te å bli te over jul/nyttår, e dei skjønt einege om at eg ikkje må styre nåkke :D

nei, nyt siste delen aleine så godt som mogeleg :)

ho kjem vel hompande etter tacogilde ditt i kveld :D

må gjere ferdi maten eg!!!

kos og klem og hold meg oppdatert då!

*spanande å sjå om tacoteorien gjelde fleire*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261559-studentbaby/#findComment-7403777
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...