Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg er ny! Er et år siden vi sluttet med prevansjon, men fortsatt ingen i sikte...(eller ingen som har siktet seg inn). Har hatt mye trøbbel med cyster og betennelser og mye blødninger, så jeg håper det stabiliserer seg snart, så jeg kan få en liten en som er like skjønn som sin far! Lykke til til alle som prøver!! Vi snakkes!
scubagirl med scubababy Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Velkommen hit Lenekatt.. Her er vi mange jenter som har fått full klaff etter 1. måned og vi har mange som har ventet lenge (som meg f.eks.) Det er utrolig masse fint å lære her inne, så les og lær og bli klok.. Vi snakkes vettu.. Klem fra...
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hei, og velkommen hit =) Håper du får et kort men trivelig opphold her på bli gravid! Lykke til med prøvingen, klem =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hei og velkommen=o) Uff, ikke greit nei, håper alt ordner seg snart da, så det kan gro en spire hos deg... Klem
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Det er bra, har liksom ikke tenkt noe særlig over det før, men nå synes jeg det det begynner å ta litt vel lang tid... Er liksom så urettferdig, de som absolutt ikke vil bli gravide, de blir det bare noen ser på dem, virker det sånn... Men som sambo pleier å si: Detta fikser vi, baby!! Derfor er det greit med et sånt forum som dette, å ha noen likesinnede å prate med... Er liksom ikke alt som er like lett å diskutere med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå