Gå til innhold

Sure jordmødre :((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke jordmødrene jeg har møtt på sykehuset :((

De virker så sure og mutte hele gjengen jo..... Vil ha superkoselige jordmoren min med meg jeg .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja.. Da jeg fikk lillegutt for 2 år siden var det blanda drops på føden..

Husker han ville ikke spise, og ho eine "mærra" av ei jordmor reiv å sleit i puppen min,prøvde å dytte puppen i han og kjefta over at han ikke ville spise..

Ikke akkurat veldig oppløftende.. noen derimot var veldig hyggelige!! :)

Skrevet

Jeg var 1 1/2 døgn på føden og ytterligere 4 dager på sykehuset etter fødsel. Møtte mange forskjellige jordmødre og var strålende fornøyd med alle utenom hun som tok imot meg da jeg kom etter vannavgang.. Hun var sterkt parfymert og det første hun sa var at det var nå ikke sikkert at det var vannavgang... Venninnen min fødte en måned etter meg og møtte sikkert på mange av de samme jordmødrene. Hun var veldig misfornyd med behandlingen hun fikk, men de hadde mange fødsler da... Så mye å gjøre fører vel til stressa jordmødre og...

Skrevet

Det værste syns jeg, er de som behandler deg som en byrde. Som får deg til å føle at du ikke har noe der å gjøre, og får deg til å føle deg dum! Har nemlig vært inne et par ganger fordi min jm og legen har mistenkt vannavgang, jeg sa selv hele tiden selv at jeg ikke trodde det var det, men DE ville at jeg skulle sjekkes. I tillegg har jeg hatt en falsk alarm på fødsel, (også jm som insisterte på at jeg skulle inn). Da er det ikke gøy når jordmødrene der er sure og behandler deg sånn!

Skrevet

Jeg møtte en kjempe koslig jordmor på Ullevål da jeg var inne for en liten kontroll for en del uker siden. Vi pratet om dette med sure jordmødre, da jeg hadde en kjempe sur jordmor sist jeg fødte. Hun sa at hvis jeg ikke likte den jordmoren som jeg ville få tildelt under fødselen, var det bare å kreve å få en ny. Og det skal jeg søren meg gjøre, hvis jeg får en som har en skikkelig dårlig dag og gjør hele fødselsopplevelsen min til noe skikkelig negativt.

Skrevet

Mille-k, har dem lov til å ha masse parfyme på seg når dem jobber på sykehus da? Trodde helsepersonell måtte være varsomme med parfyme og smykker og sånn, jeg.

Dere som har møtt sure jordmødre og barnepleiere, turde dere si ifra til dem, ev andre? Man kan vel ikke få byttet hvis det ikke er andre tilgjengelige på vakt? Sier dere ifra hvis dere føler dere overkjørt ift amming (de som kommer og river og sliter dere i puppen)?

Skrevet

Molly: Jeg trodde ikke de hadde lov til å parfymere seg, men hun som tok i mot meg en tiiidlig morgen hadde tydelig pyntet seg.. Voldsomt sminket og luktet kvalmt av parfyme.. Ble jo smådårlig av det..

Skrevet

Fy søre, du skulle bare ha spydd på henne og sagt at det var parfymen hennes som gjorde det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...